سرویس: اجتماعی 13:23 - یکشنبه 23 آبان 1400

از آیفون SE بعدی اپل چه انتظاری داریم؟

آیفون SE از نظر قدرت و در عین حال مقرون به صرفه بودن بهترین گزینه برای خرید گوشی هوشمند است. این غول فناوری کوپرتینویی، حتی بیشتر از آیفون 13 مینی برتری دارد و با قیمت پایین از A13 Bionic که در آیفون 11 پرو مکس تعبیه شده دارد.

به گزارش اصفهان شرق،

از آیفون SE بعدی اپل چه انتظاری داریم؟

عرضه سالانه آیفون توسط اپل، باعث شده است که شایعات بسیاری در طول سال درباره جدیدترین پرچمدار این شرکت بوجود بیاید. اما امسال علاوه بر نسخه‌ی پرچمدار، ممکن است شاهد یک نسخه‌ی کم هزینه باشیم. بعد از استقبالی که از آیفون SE 2020 شد، امسال احتمالا شاهد مدل 2022 باشیم.

آیفون SE از نظر قدرت و در عین حال مقرون به صرفه بودن بهترین گزینه برای خرید گوشی هوشمند است. این غول فناوری کوپرتینویی، حتی بیشتر از آیفون 13 مینی برتری دارد و با قیمت پایین از A13 Bionic که در آیفون 11 پرو مکس تعبیه شده دارد.

تاریخ

طبق شایعات آیفون SE بعدی احتمالا در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد. یکی از تحلیلگران مدعی شده بود که آیفون SE بعدی، با نام مستعار آیفون SE 3 عرضه خواهد شد که صفحه نمایشی 4.7 اینچی خواهد داشت. مینگ چی کو تحلیلگر معتبر اپل، همین ادعاها را در مورد طراحی و تاریخ عرضه SE Plus بیان می‌کند. به علاوه، یک رویداد در آوریل 2021 بود که شاهد عرضه M1 iPad Pro بودیم و این نشانه خوبی است که آیفون SE 2022 در بهار 2022 عرضه خواهد شد.

قیمت

با توجه به ویژگی‌های پیشرفته‌ای که در آیفون SE 2022 در مقایسه با مدل SE 2020 قرار است شاهد باشیم، احتمالا افزایش قیمت چشمگیری خواهد داشت. با این حال احتمالا آیفون SE 2022 با اتصال 5G و A15 Bionic افزایش قیمت 400 دلاری داشته باشد.

طراحی

گزارش‌ها نشان می‌دهد که آیفون SE بعدی همان بدنه و صفحه نمایش 4.7 اینچی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. بنابراین آیفون SE همان حاشیه‌های ضخیم، نمایشگر، دکمه هوم Touch ID و فرم کوچک را انتظار داشته باشیم.

برای رنگبندی آیفون SE 2022 احتمالا رنگ‌های سبز، آبی، بنفش، نارنجی و نقره‌ای را داشته باشیم. در هر صورت، انتظار می‌رود که آیفون SE 2022 شبیه به مدل‌های قبلی آیفون باشد و بیشتر شبیه به آیفون 8 به نظر می‌رسد.

ویژگیها

انتظار می‌رود در آیفون SE 2022 دو ویژگی جدید را ببینیم که تحولی بزرگ در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده محسوب شود. در ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی بر پردازنده ارتقا یافته و حضور 5G باشیم.

طبق گفته دیجی تایمز، آیفون SE 2022 اتصال 5G خواهد داشت و A14 Bionic که در آیفون 12 ارائه شده بود حضور خواهد داشت. با این حال، ظاهرا اپل ممکن است با یک تراشه قدیمی کنار نیاید؛ زیرا گزارش‌های دیگر ادعا می‌کنند که مدل جدید SE با تراشه اخیر A15 Bionic موجود در آیفون 13 عرضه می‌شود.

در حال حاضر، این ویژگی‌هایی که گفتیم بزرگترین ارتقاهایی هستند که همراه با به روزرسانی ios بعدی انتظار می رود. در حالی که احتمالاً آیفون SE 2022 با iOS 15 نصب شده عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی تلکام ، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. در ضمن اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره اخبار روز دنیای تکنولوژی بودید، پیشنهاد ما به شما تلکام دی است. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود. درضمن تلکام، به مناسبت بلک فرایدی یک جشنواره بزرگ همراه با تخفیف‌های بزرگ و جوایز  ارزنده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.