سرویس: اخبار شهرستان 18:48 - سه شنبه 18 آبان 1400

آیین معارفه فرماندار اصفهان برگزار شد؛

امیدواری استاندار اصفهان برای دوره طلایی و فعالیت درخشان فرماندار جدید

مراسم تکریم حسین سیستانی و معارفه محمدعلی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری اصفهان با حضور استاندار اصفهان، مدیران دستگاه های اجرایی، معاونین استانداری، شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر ،فرماندهان نظامی و انتطامی، ائمه جمعه، اعضا مجلس شورا اسلامی، برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین مراسم تکریم حسین سیستانی و معارفه محمدعلی احمدی با حضور در این مراسم اظهار کرد: کسانی که به مسئولیت‌های جدید منصوب می‌شوند، منتظر دوره فوت مدیریت خود خواهند بود، از این رو باید طی دوران فعالیت، برای رضای خدا کار کنند؛ رضایت خلق، ذیل جلب رضایت خداوند است، برگزاری جلسات تکریم و معارفه به این جهت است که خداوند نعمتی به ما داده تا وقتی خدماتی را انجام می‌دهیم و در فرصتی مورد تکریم قرار می‌گیریم، به مدیران بعدی یادآوری می‌کنیم که این جلسه برای شما نیز برگزار خواهد شد؛ بنابراین در دوران فعالیت کاری خود باید تلاش کنید که از مشکلات مردم گره‌گشایی شود.

وی افزود: در فرایند جابجایی مدیران آثار خوبی نهفته است، اولین اتفاق این است که پویایی و حرکتی در سازمان ایجاد و خلاقیت‌ها بار دیگر برقرار می‌شود؛ همچنین مدیران از انباشت تجربیات افراد قبل استفاده کرده و آن را تکامل می‌بخشند، در جابجایی‌ها سعی می‌کنیم حجت بر ما تمام شود و کسی به مسئولیت برسد که یا مانند فرد قبلی بوده یا بهتر از وی باشد، برخی افراد تصور می‌کنند برگزاری جلسات تکریم و معارفه در واقع جلسه‌ای برای قضاوت است؛ البته این هشدار را می‌دهد که این دوره محدود است، اما در اصل ظرفیتی فراهم می‌کنیم تا ذخیره‌ای از مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

استاندار استان اصفهان اذعان کرد: از این رو در این جلسه از مدیران قبلی تقدیر و آرزوی موفقیت برای مدیران جدید داریم که توفیق کار مضاعف و بهتر از قبل برایشان فراهم باشد، سیستانی با کوله باری از تجربیات فعالیت کرد و این تجربه به کمک مردم اصفهان آمد و شرایط را به سمت نگاه هم‌افزا در شهرستان پیش برد، مدیری که قرار است از این پس سکاندار فرمانداری اصفهان باشد، سابقه حضور در وزارت کشور را داشته و از بالادست، فرمانداران را مدیریت می‌کرده؛ همچنین به واسطه حضور در مجموعه سپاه و فرماندهی در اصفهان به زوایا و کم و کاستی‌های شهر آشنا بوده و همگان به واسطه نگاه فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و حضورش در صحنه‌های مختلف، وی را گزینه خوبی برای فرمانداری اصفهان می‌دانند.

*امیدواری برای فعالیت درخشان فرماندار جدید

وی بیان کرد: امیدواریم شاهد دوره طلایی فعالیت «محمد علی احمدی» در فرمانداری اصفهان باشیم. تغییر مدیریتی این امکان را به وجود آورد که نسبت به ساختارهایی که درست عمل نمی‌کنند و ساختارهایی که درست عمل می‌کنند نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، اتفاقات خوبی با تغییر مدیریت در انجام واکسیناسیون انجام شد؛ به طوری که در اصفهان ۷۴ درصد جمعیت هدف واکسینه شدند و در تلاش هستیم این عدد را به مراتب بالاتر و قابل قبول برسانیم تا شرایط مساعد شود. هر جا شرایط ما را به سمت محدودیت پیش ببرد، تصمیم‌گیری لازم را انجام خواهیم داد.

*فرماندار به معضلات توجه کند

آیت الله طباطبایی نژاد، در این مراسم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز فرماندار سابق اصفهان مردمی بودنش بود به طوری که در اتاقش همواره به روی مردم و مراجعه‌کنندگان باز بود، امام صادق (ع)  فرمودند که کسی که امری از امور مردم را بر عهده بگیرد و با عدالت رفتار کند، در را باز گذاشته و در انجام امور مردم دقت کند و و دلسوزشان باشد، خداوند متعال او را از مشکلات قیامت در امان قرار داده و وارد بهشت می‌کند، اگر مسئولان به همین روایات عمل کنند، عاقبت به خیر خواهند شد،در این سال‌ها از آقای سیستانی غیر از کار و در خدمت مردم بودن چیز دیگری سراغ ندارم،چرا که انسانی وارسته و مردمی بود.

امام جمعه اصفهان با تقدیر از خدمات سیستانی فرماندار سابق اصفهان، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که آقای احمدی آمده است، آقای احمدی انصافا در هرجایی بوده موفق بوده و از آقای استاندار هم تشکر می‌کنم که ایشان را به عنوان فرمانداری انتخاب کردند.

وی افزود: آقای احمدی، فرماندار جدید نیز باید راه وی را به بهترین وجه ادامه دهد. فرماندار اصفهان باید به مسئله آب توجه ویژه داشته و موضوعات آن را پیگیری کند، مهمترین کار در اصفهان برای مسئولان پیگیری مسئله آب است، اینکه کشاورزان معترض شیشه یا پنجره اداره آب را بشکنند، قطعاً محرکی در کارشان بوده، چراکه کشاورزان عاقل‌تر از آن هستند که دست به این گونه اقدامات بزنند. اگر بخواهیم آب بیاوریم، باید میلیاردها تومان اعتبار هزینه شود، کشاورزان در بین خودشان محرکی دارند که باید مراقب باشند در شرایط بحرانی مطالبه‌گری با روش غیر عاقلانه، صحیح نیست و باید با هوشیاری امور را پیش ببریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.