سرویس: اجتماعی 07:10 - دوشنبه 17 آبان 1400

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

اعضای موسوم به جنبش «ق س» در اصفهان دستگیر شدند

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان از دستگیری اعضای یک گروهک ضد انقلاب موسوم به جنبش «ق س» در این استان خبر داد؛ اعضای این گروهک ضد انقلاب قصد برهم زدن امنیت مردم در این استان را داشتند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان از دستگیری اعضای یک گروهک ضد انقلاب موسوم به جنبش «ق س» در این استان خبر داد؛ اعضای این گروهک ضد انقلاب قصد برهم زدن امنیت مردم در این استان را داشتند.

روح الله حکیمی‌فر مسؤول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) نیز گفت: اعضای این گروهک ضدانقلاب که قصد داشت با فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی و فضای حقیقی علیه امنیت مردم اقدام کنند، پیش از هر اقدامی در رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) قرار گرفتند و دستگیر شدند.

مسؤول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) افرود: توزیع شب‌نامه در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر، فراخوان‌های متعدد به منظور تجمع و اغتشاش، فریب برخی ساده لوحان و اجیر اراذل و اوباش، برنامه‌ریزی گسترده برای بر هم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور از جمله اقدامات این گروه بود.

به گزارش اصفهان شرق، از این گروه مقادیری سلاح و مهمات جنگی نیز کشف و به دست آمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.