سرویس: اخبار شهرستان 13:03 - سه شنبه 11 آبان 1400

ای که دستت می رسد کاری بکن؛

مدرسه عشایری نصرآباد در آستانه فرو ریختن!/ 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاصی از بنیاد برکت

با پیگیری های انجام شده؛ بنیاد برکت اوایل سال جاری مبلغ ده میلیارد ریال برای تکمیل مدرسه عشایری نصرآباد اختصاص داد اما هنوز نوسازی مدارس اقدامی برای تکمیل این ساختمان صورت نداده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ 170 نفر دانش آموز دوره اول ابتدایی مدرسه عشایری شهید صالحی نصراباد جرقویه در مدرسه ای مشغول تحصیل هستند که بیش از 20 سال است در زمره مدارس تخریبی قرار گرفته و هر آن ممکن است سقف آن بر سر معلمان و محصلان فرود آید.

جالب است بدانید دانش آموزان مدرسه اجازه و جرات استفاده از سرویس های بهداشتی آموزشگاه را به علت نشست و خرابی سقف و دیوارها ندارند و از آب خوری هم محروم هستند.

این دبستان عشایری نمازخانه، کتابخانه و دیگر تجهیزات مورد نیاز را ندارد و علیرغم پیگیری های چندین ساله هنوز سر و سامانی نگرفته است و چون در فهرست مدارس تخریبی می باشد برای تعمیر و تجهیز آن نه هزینه می دهند نه اجازه.

با پیگیری های صورت گرفته بنیاد برکت احداث یک باب مدرسه 6 کلاسه را در شهر عشایری نصراباد شروع کرد اما از یک سال پیش این پروژه نیمه کاره رها شد و دارد دچار آسیب می شود.

با پیگیری انجمن مدرسه و جناب آقای دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس بنیاد برکت اوایل سال جاری مبلغ ده میلیارد ریال برای تکمیل این محل اختصاص داد اما هنوز نوسازی مدارس اقدامی برای تکمیل این ساختمان صورت نداده است.

از همه مسوولان مربوط در سطوح مختلف و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت درخواست می شود به داد دانش آموزان عشایر برسند و زودتر با تکمیل مدرسه برکت و انتقال دانش آموزان بی بضاعت و در خطر مرگ ناشی از تخریب مدرسه، زمینه آموزش بی دغدغه این آینده سازان را فراهم نمایند.

انتهای پیام/ ولی الله عرب مختاری

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.