سرویس: سیاسی 09:34 - سه شنبه 11 آبان 1400

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

اسناد لانه جاسوسی چرایی مقاومت در برابر زیاده‌خواهی آمریکا است

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شاید جوانان‌مان بگویند چرا در مقابل زیاده خواهی‌ آمریکایی‌ها باید مقاومت کنیم و پاسخ این است که این چرایی در اسناد لانه جاسوسی و رفتار آمریکایی‌ها در این ۴۰ سال مشخص است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی مقواساز با اشاره به اینکه ۸ تا ۱۳ آبان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: طبق فرمایش امام(ره) روز ۱۳ آبان به نام انقلاب دوم نام‌گذاری شده است و دلیل این نام‌گذاری این است که نسل جوان، مؤمن و انقلابی ما بداند در سال  ۱۳۵۷یک انقلاب داشتیم اما با تسخیر لانه جاسوسی، اخراج آمریکایی‌ها از کشور و گرفتن سفارت‌شان شر آن‌ها از این کشور کم شد و انقلاب مهم‌تری اتفاق افتاد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان اهمیت موضوع ۱۳ آبان توضیح داد: اگر انقلاب دوم را انجام نداده بودیم ممکن بود درحال حاضر در شرایط خوبی حضور نداشتیم؛ انقلاب ما با اخراج عمال خبیث آمریکا از سفارت انجام شد چون آن‌جا تبدیل به لانه جاسوسی شده بود و علیه انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با روی کار آوردن عراق و صدام باعث وقوع جنگ شدند و مرتب توطئه‌هایی را انجام می‌دانند؛ سفارت برای آن‌ها لانه‌ای شده بود که در آن تلاش می‌کردند با تمام اعمال و رفتارشان انقلاب را از بین ببرند اما جوان‌های انقلابی‌مان در آن زمان با این کارشان انقلاب را تکمیل کردند و انقلاب دوم را رقم زدند.

مقواساز خاطرنشان کرد: با فاصله‌ای از این اتفاق یعنی روز ۵ آذر، امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند و در فرمان بسیج عمومی و مردمی ۴ بار به مردم کشور بیان کردند که از آمریکا غفلت نکنید و هرچه داد و فریاد دارید بر سر آن‌ها خالی کنید.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان یادآور شد: امام(ره) با نگاه بلند و اندیشه‌ای که به قرآن وصل بود می‌دانستند اگر ریشه استکبار خشکانده شود این انقلاب، انقلاب ناب محمدی(ص) می‌شود؛ انقلاب ناب محمدی(ص) انقلابی است که دست دوستی به سمت دوستان دراز می‌کند و نه دشمنان.

وی عنوان کرد: نیاز است ۱۳ آبان روزی باشد که مرتباً از آن تجلیل کنیم و آن را زنده نگاه‌ داریم زیرا روز استکبارستیزی است.

مقواساز گفت: دستگاه‌های فرهنگی‌مان در این زمینه کار زیادی نکردند با اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اسناد لانه جاسوسی را در کتب درسی بیاورید و به نسل بعدی منتقل کنید.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بیان داشت: وقتی به اسناد لانه جاسوسی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم آمریکایی‌ها چه افکاری برای تجزیه، ذلیل کردن و عقب ماندن ایران داشتند و نیاز است جوانان بدانند چه بلاهایی بر سر ما آوردند.

وی تأکید کرد: نیاز است که تعهد بدهیم ۱۳ آبان را نسل به نسل و سینه به سینه به نسل جدید منتقل کنیم و دشمنی آمریکایی‌ها را برای همه باز کنیم؛ شاید جوانان‌مان بگویند چرا در مقابل زیاده خواهی‌ آمریکایی‌ها باید مقاومت کنیم و پاسخ این است که این چرایی در اسناد لانه جاسوسی و رفتار آمریکایی‌ها در این ۴۰ سال مشخص است.

مقواساز در انتها اظهار کرد: امیدوارم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اتفاق خوبی رقم بخورد و مردم با شهدا بیعتی دوباره کنند؛ اگر مردم ما بدانند دست‌های پشت پرده آمریکا در ۸ سال دفاع مقدس و شهادت جوانان‌مان چه بوده است آمریکایی‌ها را از بین می‌برند.

انتهای پیام/

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.