سرویس: تولیدی » خبر پوششی 20:23 - یکشنبه 25 خرداد 1393

امام جمعه ورزنه در جمع جانبازان بخش بن رود:

مسئولین دلسوزانه پیگیر ایجاد بندر خشک و جانمایی آن به صورت کارشناسی باشند

امام جمعه ورزنه گفت: با تمام توان و با همراهی مسئولین بخش پی گیر ایجاد بندرخشک خواهیم بود که انشاءالله به یاری خداوند متعال این امر انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: حجت الاسلام والمسامین صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه در دیدار نمایندگان جانبازان و ایثارگران بخش بن رود ضمن خوش آمدگویی به این عزیزان اظهارداشت: ما استقلال کشور را مدیون جان فشانی ها و ایثارگری های شما بزرگواران هستیم و امروز این امنیت به واسطه ولایت پذیری مردم ایران اسلامی است که تحت لوای ولایت آماده برای دفاع از ارزش های نظام اسلامی می باشند.

امام جمعه ورزنه در ادامه گفت: طرح اشتغال و تسریح در روند ایجاد بندر خشک در منطقه که یک فعالیت موثر و گسترده برای اشتغال برای مردم منطقه به ویژه جوانان است باید در اولویت کارها قراربگیرد و همچنین باید مسئولین محترم استان و شهرستان همانگونه که پیگیر رفع مشکلات منطقه شرق اصفهان به ویژه حوزه زاینده رود می باشند متعهدانه و دلسوزانه پیگیر ایجاد بندرخشک و جانمایی آن به صورت کارشناسی درمنطقه باشند.

Vater-Mark1

حجت الاسلام صادق زاده با بیان اینکه ایجاد بندر خشک فرصت بسیارخوبی برای اشتغال مردم منطقه می باشد اظهارداشت: با تمام توان و با همراهی مسئولین بخش پی گیر ایجاد بندرخشک خواهیم بود که انشاءالله به یاری خداوند متعال این امر انجام گیرد.

پیش از صحبت های امام جمعه ورزنه چند تن از جانبازان و ایثارگران به بیان دیدگاه خود درارتباط با ایجاد اشتغال پرداختند و همچنین به نمایندگی ازایثارگران و جانبازان منطقه پشتیبانی خود را از پیگیری های امام جمعه محترم و مسئولین بخش در خصوص ایجاد بندر خشک در منطقه اعلام نمودند.

Vater-Mark2 Vater-Mark55 Vater-Mark45454

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.