سرویس: اجتماعی 15:00 - دوشنبه 10 آبان 1400

سخنگوی صنعت برق اصفهان:

زمستان امسال خاموشی برق بخش خانگی در اصفهان نداریم

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: در زمستان برای مشترکان خانگی خاموشی اعمال نخواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید محمدرضا نوحی سخنگوی صنعت برق استان اصفهان اظهار کرد: پیک بار روز گذشته ساعت ۱۷ و ۵۹ دقیقه بوده که تولید برق چهار هزار و ۱۴۱ مگاوات و میزان مصرف چهار هزار و ۶۸۸ مگاوات بوده و ۵۴۷ مگاوات از شبکه سراسری وارد شبکه استان اصفهان شده است.

وی افزود: روز گذشته در استان اصفهان واحد شش نیروگاه شهید محمد منتظری و واحد‌های یک، دو و چهار کارون چهار در مدار نبوده است.

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: اکنون در کشور هیچ گونه مشکل در تولید برق نداریم. تولید به اندازه مصرف بوده و در برخی مواقع بیشتر از مصرف نیز برق تولید شده است. همچنین از ابتدای مهر ماه تأمین برق صنایع هیچ محدودیتی نداشته است.

نوحی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام شرکت گاز شاید در زمستان با محدودیت تأمین گاز رو به رو شویم که شامل نیروگاه‌ها نیز می‌شود، اضافه کرد: اگر نیروگاه‌های اصفهان در تأمین گاز با مشکل مواجه شود کمبود تولید خواهیم داشت که با مدیریت مصرف برای صنایع جبران خواهد شد تا مردم خاموشی نداشته باشند.

وی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت فعالیت مراکز استخراج رمز ارز گفت: تا پایان شهریور ماه برق رمز ارز‌های مجاز قطع بود از ابتدای مهر ماه برق این مراکز وصل شده و برق دریافت می‌کنند، رمز ارز‌های غیر مجاز هم چنان در حال فعالیت هستند و در حال شناسایی آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.