سرویس: رپورتاژ آگهی 08:40 - پنجشنبه 06 آبان 1400

شعبه دوم هایپراستار در فدک مال اصفهان افتتاح شد!

فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار که مورد استقبال مشتریان اصفهانی قرار گرفته بود، شعبه دوم خود را در فدک مال اصفهان، افتتاح کرد.

هایپراستار از پویاترین و به روزترین فروشگاه‌های زنجیره‌ایی ایران است که توانسته با قیمت‌های مناسب و تنوع محصول بالایی که دارد، تمامی نیاز‌های خانوارهای ایرانی را زیر یک سقف فراهم کند. شعبه دوم هایپراستار شهر اصفهان با زیر بنای کلی بالغ بر 6000 مترمربع و با ظرفیت پارکینگ 1500 خودرو،آماده خدمت رسانی می‌باشد. شعبه دوم هایپراستار اصفهان، در خیابان گلستان، خیابان هسا، میدان حج مجموعه تجاری، تفریحی و گردشگری فدک افتتاح شده است.

 یک افتتاحیه پر جایزه!

همانند تمامی افتتاحیه‌های هایپراستار، شعبه دوم هایپراستار اصفهان نیز جوایز بسیاری را برای مشتریان خود در نظر دارد. شما با خرید هر ۱۰۰ هزار تومان از هایپراستار شعبه فدک مال اصفهان می‌توانید شانس شرکت در قرعه کشی را پیدا کنید. جوایز افتتاح هایپراستار شعبه فدک اصفهان در هر روز 10 عدد کارت هدیه 10 میلیون ریالی است، که به قید قرعه به خریداران محترم تقدیم می‌شود.این جشنواره از 26 مهرماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

در دوران کرونا از هایپراستار ایمن خرید کنید

کرونا همچنان خطر آفرین است، اما هایپراستار در تمامی شعب خود تلاش کرده است با رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی بهداشتی HACCP، ایمن‌ترین شرایط خرید را برای  مشتریان خود فراهم کند. شرکت سوئیسی  SGSمسئول نظارت بر بخش‌های فروش ماهی، مرغ ،قصابی، میوه و سبزیجات فروشگاه هایپراستار می‌باشد تا این اطمینان را برای خریداران ایجاد کند که محصولات در سلامت کامل و به دور از هرگونه آلودگی به دستشان می‌رسد. در همین راستا تست‌های مخصوصی وجود دارد که شرکت SGS با استفاده از آن‌ها به طور مداوم از سلامت محیط، کارکنان و محصولات موجود در هایپراستار اطمینان حاصل کند.در راستای ایجاد محیطی امن و بهداشتی در هایپراستار شعبه فدک مال تمامی توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO)، رعایت شده و مانند سایر شعبه‌های سراسر کشور، پروتکل‌های زیر با دقت رعایت می‌شود:

  1. تمامی کارکنان از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند.
  2. دمای بدن کارکنان و خریداران به طور مرتب چک می‌شود.
  3. سطح فروشگاه، به خصوص چرخ‌های دستی و صندوق‌ها به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.
  4. برچسب‌های ویژه برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل فروشگاه نصب شده است.

علاوه بر این، آموزش تخصصی به کارکنان هایپراستار در سراسر کشور باعث شده تا با دقت، طبق آموزش‌های دریافتی تمامی دستورالعمل‌های ویژه مقابله با کرونا را رعایت کنند. از این رو در این فروشگاه مانند سایر شعبه‌های هایپراستار، تمامی کارکنان و همچنین مشتریان موظف به استفاده از ماسک هستند تا محیطی به دور از آلودگی در فضای فروشگاه ایجاد شود. پیشنهاد می‌شود در راستای حفظ سلامت خود، با مراجعه در یک یا چند نوبت در طول ماه از فروشگاه‌های هایپراستار خرید خود را انجام دهید.

هم تخفیف بگیرید هم جایزه ببرید

تخفیف‌ها در هایپراستار پایان ندارند، از طرفی تنوع محصولات و مقرون به صرفه بودن، دلایل خوبی برای خرید‌های روزانه و ماهانه هستند. هایپراستار در شبکه‌های مجازی خود مانند اینستاگرام علاوه بر اعلام تخفیف‌های محصولات، جوایز، قرعه‌کشی‌ها، کمپین‌ها و مسابقه‌هایی که در هایپراستار برگزار می‌شوند را به اشتراک می‌گذارد.

هایپراستار به عنوان یک مجموعه به‌روز و کارآمد، سعی می‌کند تا صرفا یک فروشگاه نباشد و با ارائه مطالب جذابی در زمینه سبک زندگی و آشپزی، در صفحه اینستاگرام خود ارتباط خود را با مخاطبین و مشتریان حفظ کند. هایپراستار قرعه‌کشی‌های هفتگی در بین دنبال کنندگان خود برگزار می‌کند که شما هم می‌توانید جزء برندگان آن‌ها باشید، پس همین حالا صفحه اینستاگرام هایپرستار را دنبال کنید.

شروع به کار نهمین شعبه فروشگاه‌های مایلی در فدک مال اصفهان

با افتتاح شعبه دوم هایپراستار در فدک مال اصفهان، فروشگاه آرایشی بهداشتی مایلی نیز افتتاح شد. فروشگاه‌های مایلی تلاش دارد با ارائه متنوع‌ترین محصولات با قیمتی مناسب و ضمانت اصالت کالا در کنار  مشاوره تخصصی، بهترین تجربه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

منتظر دیدار شما در هایپراستار فدک مال اصفهان هستیم.

آدرس شعبه 2 هایپراستار اصفهان: خیابان گلستان، خیابان هسا،میدان حج مجموعه تجاری ،تفریحی و گردشگری فدک

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.