سرویس: غیر تولیدی 11:04 - دوشنبه 26 مهر 1400

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری 3 اخلالگر نظام اقتصادی در اصفهان/ استرداد ۱۵۰۰ میلیارد ریال اموال سپرده‌گذاران از یک مؤسسه قرض‌الحسنه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 3 نفر که با برداشت غیر مجاز هزار و 500 میلیارد ریال از حساب یک مؤسسه قرض‌الحسنه اقدام به خرید ملک، خودرو و سرمایه‌گذاری دربورس کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اقدامات کنترلی و نظارت‌های هوشمندانه خود از فعالیت مجرمانه 3 نفر از کارمندان یک مؤسسه قرض‌الحسنه که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد افراد مذکور بدون هماهنگی با اعضای هیأت مدیره بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را به صورت غیرمجاز از منابع مالی مؤسسه خارج و این مبالغ را صرف خرید ملک، خودرو و سرمایه گذاری در بورس و بانک ها کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع وجلوگیری از تضییع حقوق سپرده‌گذاران مؤسسه مذکور و ایجاد نارضایتی در جامعه مراتب به صورت ویژه و میدانی در دستور کار قرار گرفته و با اخذ مجوز های قضائی لازم طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

میرحیدری با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود گفت: در ادامه با پیگیری های کارشناسان پلیس، تمامی اموال خریداری شده توسط متهمان شامل ۵ دستگاه خودروی خارجی، ۳ باب مغازه تجاری، ۷ باب آپارتمان و ۴ باب باغ شناسایی و به حساب صندوق قرض الحسنه بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی میلیاردی روانه زندان شدند از ادامه تحقیقات توسط کارشناسان پلیس خبر داد و گفت: پلیس با اشرافیت و هوشمندی بالایی که بر جامعه دارد اجازه نخواهد داد عده ای برای کسب منفعت خود حقوق مردم را پایمال کنند.

انتهای پیام/

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.