سرویس: اجتماعی 10:00 - پنجشنبه 22 مهر 1400

یک متخصص طب سنتی عنوان کرد؛

چطور با آدم «عصبانی» برخورد کنیم؟

متخصص طب سنتی گفت: هنگامی که کسی عصبانیتش را سر ما خالی می‌کند اگر بخواهیم ما هم تلافی کنیم و او را عصبانی کنیم خودمان باید ۷۰ درصد عصبانی باشیم تا ۳۰ درصد کسی را عصبانی کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ ابوالفضلی، متخصص طب سنتی در خصوص تاثیرپذیری انسان از انرژی‌ها در زندگی، گفت: وقتی به فرد می‌گوییم بهترین دستپخت دنیا را چه کسی دارد می‌گوید مادرم؛ اما ممکن است دیگر افرادی که دستپخت مادر او را می‌خورند چنین نظری نداشته باشند و غذای او به نظرشان خوشمزه نباشد؛ دلیل این موضوع این است که مادران مواد غذایی را که در قابلمه می‌ریزند با انرژی و عشق این کار را برای فرزند و اعضای خانواده شان انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: این باعث می‌شود خانواده نیز این انرژی را دریافت کنند و غذا به مزاجشان خوشمزه بیاید. در غذای نذری هم صرف نظر از تبرک آن، این غذا عجیب خوشمزه است و به خاطر همان موضوع انرژی مثبتی است که در آن موجود است.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: همه ما با هر سبک زندگی این تاثیرات از انرژی‌ها را در زندگی خود داریم و باید از آن ا استفاده مثبت داشته باشیم. باید بتوانیم انرژی منفی را از مثبت تمیز دهیم.

وی ادامه داد: انرژی‌ها از بین نمی‌روند؛ بلکه تبدیل می‌شوند؛ وقتی می‌گویند از هر دستی بدهی از همان دست پس می‌گیری یعنی کارهای ما گریبان‌گیر خودمان می‌شود و نشان می‌دهد که در دنیا آن انرژی ماندگار است؛ فقط شکل آن تغییر می‌کند.

ابوالفضلی افزود:نمی‌توانیم بگوییم هیچ انرژی منفی به سمت ما نیاید؛ چون اگر چنین اتفاقی بیفتد ما دیگر انسان نیستیم. هیچ انسانی آنقدر توانایی مدیریت ندارد که نگذارد انرژی منفی به سمتش بیاید اما می‌توانیم زمانی که انرژی به سمت ما می‌آید آن را رفع کنیم.

وی متذکر شد:برخی می‌گویند برای مقابله با انرژی‌های منفی باید اعتماد به نفس داشته باشیم اما آموزه‌های دینی می‌گویند اصلا اعتماد به نفسی وجود ندارد بلکه باید اعتماد به خدا داشته باشیم و از او برای تشخیص انرژی مثبت و منفی راهنمایی بگیریم.

این متخصص طب سنتی افزود: هنر این است که انرژی‌های منفی را با انرژی مثبت خودمان دفع کنیم و یا آن را به انرژی مثبت تبدیل کنیم.

ابوالفضلی ادامه داد:هنگامی که کسی عصبانیتش را سر ما خالی می‌کند اگر بخواهیم ما هم تلافی کنیم و او را عصبانی کنیم خودمان باید ۷۰ درصد عصبانی باشیم تا ۳۰ درصد کسی را عصبانی کنیم. باید یاد بگیریم واکنش‌های بسیار منفی طرف مقابل را تبدیل به واکنش مثبت کرده و به خودش برگردانیم.

وی تصریح کرد: باید با رفتارمان آب سرد بریزیم روی عصبانیت طرف مقابل، صبر کنیم طرف خالی شود بعد واکنش مثبت به او بدهیم آن موقع فرد حتی به پای ما می‌افتد و نه تنها حق را به ما می‌دهد بلکه از ما بابت رفتار ناپسندش معذرت خواهی هم می‌کند.

این پزشک طب سنتی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در برابر انرژی‌های منفی درست واکنش بدهیم و آنها را مدیریت کنیم باید خودمان را درست تربیت کنیم؛ از راه معنویت می‌توانیم مدیریت خود را زیاد کنیم.

ابوالفضلی خاطرنشان کرد:‌با کائنات که راس آن خود خدا است باید خودمان را تربیت معنوی کنیم تا روحمان قوی شود. باید برای این تربیت با انرژی کل ارتباط بگیریم و خودمان را شارژ کنیم تا بتوانیم انرژی‌های جزء را مدیریت کنیم. به اندازه ظرفیتمان از انرژی کل بهره ببریم تا روحمان تقویت شود.

انتهای پیام/

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.