سرویس: غیر تولیدی 08:03 - چهارشنبه 21 مهر 1400

نخستین روز کاری استاندار جدید اصفهان برای پیگیری مشکلات مردم شرق اصفهان/ مشکل کم‌آبی زیر ذره‌بین دولت

استاندار اصفهان در نخستین روز کاری خود در جمع کشاورزان منطقه ورزنه اصفهان که در سال‌های گذشته با مشکلات قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کنند، حاضر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان در نخستین روز کاری خود در جمع کشاورزان منطقه ورزنه اصفهان که در سال‌های گذشته با مشکلات قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کنند، حاضر شد.

باتوجه به مطالبات عمومی در جهت قرار گرفتن مسائل مربوط به کم آبی در اولویت کاری و همچنین وضعیت معیشت کشاورزان شرق اصفهان، مقرر شد موضوع مدیریت آب و مشکلات کشاورزان در اولویت کاری استانداری قرار گیرد.

در این راستا، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح سه شنبه بدون هماهنگی قبلی در شهرهای شرقی استان حضور یافت و از نزدیک پای درد و دل کشاورزان و ساکنان نشست. در حاشیه این سفر، مسائل دیگری نیز همچون بهداشت و درمان، صنعت و اقتصاد مورد رصد و تلاش برای حل مشکلات مربوطه قرار گرفت.

استاندار اصفهان در این سفر اظهار داشت: در ایام گذشته و در رسانه‌های مختلف گزارش‌های زیادی مبنی بر مسائل و مشکلات مردم شهرستان‌های شرق اصفهان و همچنین سختی‌های معیشتی و مشکلات حوزه آب، کشاورزی، آب شرب، دامداری و غیره آن‌ها به‌دست آمده بود، با توجه به اینکه اولویت نخست تمامی مسائل و مشکلات استان اصفهان مسئله آب است، به نظر آمد که باید طی سفری به شهرستان ورزنه، پیامی را به مردم این منطقه منتقل کنم که اولویت نماینده عالی حاکمیت در این استان نیز همان اولویت مردم است.

مرتضوی تصریح کرد: ما همانند فرزند خودشان و به نحو مقتضی مطالبه مردم را دنبال می‌کنیم تا بدین وسیله شرایطی را فراهم کنیم که در یک قالب هم‌افزا و با هماهنگی‌هایی که در سطح ملی واستان رخ می‌دهد برنامه‌ها را دنبال کنیم تا در این راستا از مشکلات کاسته و به سمت حل شدن آن‌ها پیش برویم.

استاندار اصفهان تعامل سازنده و یکصدایی میان مردم و مسئولان را راه حل برون رفت از مشکلات این مناطق برشمرد و گفت: بنده نماینده دولت مردمی هستم و با افتخار مطالبه مردم پیشه من است.

مسائل مربوط به کمبود آب، کشاورزی، شیوه تقسیمات کشوری شهرستان‌های جدید شرق اصفهان، تعطیلی برخی از کارگاه‌های محلی، مراکز بهداشتی و درمانی و اشتغالزایی و معیشت مردم از جمله موارد مورد تاکید و مطالبه مردم از استاندار جدید اصفهان بود.

انتهای پیام/

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.