سرویس: سیاسی 09:53 - پنجشنبه 15 مهر 1400

یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

همه باید برای موفقیت استاندار اصفهان تلاش کنند/ اولویت اصلی اصفهان مسئله آب است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به اینه رئیس‌جمهور و هیات دولت به این جمع‌بندی رسیده‌اند که سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان باشد، از الان همه باید متحد شوند و کمک کنند تا استاندار موفق شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمود معلمی در ارتباط با انتصاب مرتضوی به عنوان استانداری اصفهان اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که وقتی رئیس‌جمهور و وزیر کشور به این نتیجه رسیده‌اند که وی این توانایی را دارد، بنابراین باید به استاندار منتخب اعتماد و کمک کرد تا این مشکلات استان اصفهان را حل کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: وی قبل از این مسؤولیت در یک دوره‌ای با آقای رئیسی کار کرده‌اند و مسؤول آستان قدس در اصفهان بوده‌اند و بعد هم در مسؤولیت‌های دیگر بوده‌اند،  به همین دلیل است که چون وزیر کشور و هیات دولت بررسی کرده‌اند و این تصمیم را گرفته‌اند همه باید به وی کمک کنند.

وی ادامه داد: مسؤولیت استانداری اصفهان، مسؤولیت خطیری است و بعد از تهران جزو شهرهای اول کشور محسوب می‌شود؛ امیدواریم که بتوانند این کار را انجام دهند.

معلمی با اشاره به مهمترین مشکلات اصفهان، اولویت‌های استان را چنین برشمرد: استاندار درباره استان اصفهان، باید به چند نکته مهم توجه کنند، یکی مسأله آب است و شرق اصفهان و حتی غرب اصفهان الان با این مشکل روبرو هستند؛ ایشان باید در این زمینه طراحی خوبی داشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: نکته دوم، بحث گردشگری است؛ اصفهان زمینه خوبی برای گردشگری دارد و نکته بعد، مسئله فرهنگی است و این مورد بیشتر با شهرداری است، اما مسؤولیت مهم استاندار را هم بر عهده دارد و طبیعتا در این زمینه هم ما توقع داریم که آقای مرتضوی بتوانند مشکلات فرهنگی اصفهان را هم پیگیری و حل کنند؛ اما مشکلات مهم، بیشتر به بخش کارخانه‌ها و گردشگری و مسأله آب اصفهان مربوط است که امیدواریم وی بتواند برای حل مشکلات اقدام کند.

وی به اهمیت انتخاب افراد متخصص و متعهد در انتصابات اشاره کرد و افزود: نکته دیگر این است که شهر و استان اصفهان، یک شهر مذهبی باسابقه است و باید کسانی بر سر کار بیایند که به این نکته هم توجه داشته باشند.

معلمی اذعان کرد: به همین دلیل کسانی باید بر سر کار بیایند که هم به ویژگی مذهبی شهر اصفهان و هم به مسائل صنعتی و آب اصفهان توجه داشته باشند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خطاب به جریانات سیاسی مختلف اصفهان گفت: در اصفهان افراد مختلفی از طرف گروه‌ها و جریانات سیاسی مختلف برای استانداری معرفی می‌شدند؛ اما با توجه به این که رئیس‌جمهور و وزیر کشور این تصمیم را گرفتند، الان همه باید متحد شودند و کمک بکنند تا استاندار موفق شود.

انتهای پیام/

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.