سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 12:52 - یکشنبه 25 خرداد 1393

فرماندار اصفهان خبر داد

افزایش اعتبارات شهرستان اصفهان در سال جاری

فرماندار اصفهان گفت: اعتبارات شهرستان اصفهان در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش  اصفهان شر ق به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل الله…کفیل با اعلام این خبر در جلسه شورای اداری بخش جرقویه سفلی اظهار کرد: با وجود کاهش 6 درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته بنا به توجه مدیریت شهرستان به مناطق محروم، اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته افزایش داشته و این اعتبارات در قالب 32 پروژه روستایی، بهداشتی درمانی، ورزشی و… هزینه می‌شود.

وی ایجاد اشتغال و توسعه شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌های شهرستان به ویژه در بخش جرقویه سفلی عنوان نمود و ادامه داد: شوراها، دهیاران و مسئولین بایستی با همراهی و تعامل مضاعف با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، زمینه را برای سرمایه‌گذاری و توسعه شهرک‌های صنعتی فراهم کنند.

کفیل با اشاره به چالش کم آبی و لزوم صرفه جویی در مصرف آب گفت: اولویت مصرف آب با مصارف خانگی است و سایر بخش‌ها نظیر دامداری‌ها، باغ تالارها و… در صورت رفع نیاز مصارف خانگی تأمین می‌شود.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: با عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف و همت بلند مسئولان و مردم می‌توان چهره محرومیت را از مناطق محروم زدود.

در این جلسه فرماندار اصفهان با حضور در روستای آذرخواران و حسین آباد و شهر محمد آباد با افتتاح ساختمان دهیاری آذر خواران و خانه عالم حسین آباد، کلنگ عملیات اجرایی میدان ورودی ولیعصر (عج) شهر محمد آباد به زمین زده شد.

قابل ذکر است ساختمان دهیاری آذر خواران در دو طبقه با زیربنای مجموعاً 360 متر‌مربع وبا هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد ریال، ساختمان خانه عالم روستای حسین آبادبازیربنای 100 متر‌مربع وبا هزینه‌ای افزون بر 500 میلیون ریال افتتاح و همچنین کلنگ اجرایی میدان ورودی ولیعصر شهر محمدآباد با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال به زمین زده شد.

یک نظر در مورد “افزایش اعتبارات شهرستان اصفهان در سال جاری”

  1. میثم گفت:

    مقتدایی رییس مجمع نمایندگان استان شد .
    کامران و حاج آقا سالک هم کاندیدا بودن که رای نیاوردن

    http://icana.ir/Fa/News/256837

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.