سرویس: غیر تولیدی 09:53 - دوشنبه 12 مهر 1400

ممنوعیت ورود کالاهای کره‌ای، پاسخی به رفتار ناپسندانه آن‌‌ها است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: ممنوعیت ورود کالای کره‌ای، تصمیمی کاملاً عاقلانه بود و پاسخی به‌ رفتار ناپسند کره‌ای‌ها در سال گذشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح ممنوعیت ورود کالای کره‌ای به کشور اظهار داشت: در زمانی که حدود ۷ میلیارد دلار از کره‌ای‌ها پول طلب داشتیم و کشور نیز برای واردات کالای اساسی، نهاده‌های دامی و… به این پول احتیاج شدیدی داشت، کره‌ای‌ها به بهانه‌های مختلفی از آزاد کردن دلارهایمان در بانک‌هایشان سر باز زدند و به فکر خود می‌خواستند به ایران ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی ادامه داد: امروز کره‌ای‌ها قصد دارند به جای پرداخت دلارها، کالاها و اجناس‌شان را به ما بفروشند؛ تدبیر حکیمانه ممنوعیت ورود کالاهای کره‌ای به کشور جوابی دندان‌شکن در خصوص حفظ اموال کشور بود.

وی تأکید کرد: اگر دلارها، دلارهای مردم کشور ما است، نیاز است که خود مردم درباره آن تصمیم بگیرند نه اینکه کره‌ای‌ها تعیین تکلیف کنند که اموال خرج چه مواردی بشود یا نشود.

میرزایی در پایان عنوان کرد: تصمیم ممنوعیت ورود کالای کره‌ای، تصمیمی کاملاً عاقلانه، بخردانه و آگاهانه بود؛ در این مسیر نیاز است که خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم و این ممنوعیت به‌دلیل رفتار ناپسند کره‌ای‌ها در سال گذشته است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.