سرویس: اجتماعی 07:31 - دوشنبه 22 شهریور 1400

بخوان و بشناس؛

دالفک یکی از قدیمی ترین سرویس های اشتراک ویدیوی ایرانی

دالفک یکی دیگر از بهترین سرویس های اشتراک ویدیو ایرانی است که فعالیت های خود را از سال 1393 آغاز کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛

دالفک یکی از قدیمی ترین سرویس های اشتراک ویدیوی ایرانی

دالفک یکی دیگر از بهترین سرویس های اشتراک ویدیو ایرانی است که فعالیت های خود را از سال 1393 آغاز کرده است.

این سرویس از امتیازات ویژه ای برخوردار است که می توان به داشتن رتبه الکسای خوب در ایران و ترافیک روزانه بالای آن اشاره کرد.

اگر در زمینه تولید محتوای ویدیوی و بهبود فروش و کسب و کارتان فعالیت دارید، دالفک کمک زیادی می تواند به کسب و کارتان کند. پیشنهاد می کنم حتما از این سرویس رایگان استفاده کنید.

مهمترین اهداف دالفک

هدف سرویس اشتراک ویدیوی دالفک ایجاد یک محیط قابل اعتماد و مطمئن د برای کاربرانش است که تا بتوانند در آن به راحتی ویدئو های خود را بارگذاری و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

پلتفرم اشتراک ویدیو ایرانی دالفک دارای سرورهایی بسیار قدرتمند و ارتباطات زیرساختی پر سرعت برای بارگذاری ویدئو در کمترین زمان ممکن است تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران ایرانی ارائه کند و رضایت آنان را جلب کند.

علاوه بر امکاناتی که سایر سرویس های مشابه دالفک به کاربران ارائه می کنند، تمام هدف دالفک ارائه قابلیت های جدید تر و بهتر نسبت به سایر سرویس های مشابه است.

 

امتیازات ویژه استفاده از دالفک

دالفک یکی از برترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو و یکی از فعالان در این حوزه است. سایت دالفک دارای رتبه خوبی در کشور بوده و یکی از سرویس های خوب اشتراک گذاری ویدئو می باشد که از جمله قابلیت هایش را می توان به انتقال ویدئو از یوتیوب، بازدید روزانه بالا از ویدئوها، ویدئو مارکتینگ قوی برای معرفی کسب و کارهای اینترنتی و ارائه فضای رایگان ناحدود به کاربران اشاره کرد.

 

یکی از برترین و محبوب ترین مزیت های سایت دالفک این است که کاربران در هر وب سایتی که ویدیو با لینک مستقیم آپلود کرده اند، قادر هستند آن را به سرویس اشتراک ویدیو دالفک منتقل نمایند.”انتقال ویدئو به این سایت توسط لینک مستقیم امکان پذیر است.”

 

سرعت بارگذاری بالای ویدیوها و منتقل کردن آنها از دیگر سرویس های ویدیویی معروف از جمله مزیت های عالی این وب سایت به شمار می آید.

در سرویس اشتراک ویدیو دالفک می توانید با عضویت و وارد کردن مشخصات کاربری خود یک بک لینک برای سایتتان دریافت نمایید. همچنین در پروفایل کاربری خود می توانید لینک شبکه های اجتماعی تان را قرار دهید تا به این طریق محبوبیت شبکه های اجتماعی خود را بیشتر کنید. همچنین سایت دالفک دارای قابلیت آپلود مستقیم از سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو می باشد تا اگر کابران در صورت دلخواه بتوانند ویدیوهای خود را از سایر سرویس های اشتراک ویدیو به کانال خود در دالفک منتقل کنند.

برای دانلود فیلم دالفک سری به دسته فیلم در این سرویس بزنید.

 

کاربران در دالفک می توانند در بخش توضیحات مربوط به هر ویدیو، لینک دلخواه خود را ثبت کنند و با ثبت لینک سایت خود یک بک لینک از دالفک دریافت کنند.

بعد از بارگذاری ویدیو در دالفک، حجم ویدیو ها ارسالی بدون افت کیفیت بهینه می شود.

به دلیل اینکه بعضا از کاربران مشکل اینترنت حجمی دارند، قابلیت آپلود ویدئو طریق آدرس اینترنتی فایل مورد نظر برای همه فعال است.

سایر ویژگی های وبسایت ویدیویی دالفک

  • کاربران به دلخواه می توانند نام کانال خود را در تمام مدت ویدیو واترمارک کنند.
  • در دالفک امکان آپلود ویدیو با بالاترین کیفیت (فول اچ دی) فراهم است.
  • برای آپلود ویدیو هیچ محدودیتی در فرمت ویدیو نیست و از تمام فرمت‌ های متفاوت ویدئویی پشتیبانی می شود.
  • استریمینگ ویدیو در دالفک با توجه به کیفیت اینترنت کاربران سرعت بسیار بالایی دارد.
  • برای تمام ویدیو ها امکان ثبت نظر و لایک زیر در ویدیو وجود دارد.
  • امکان دانلود ویدیوها با کیفیت‌ های مختلف برای تمام کاربران وجود دارد.
  • سهولت ارتباط با مخاطب از طریق درج نظرات توسط کاربران.
  • امکان دنبال کردن کانال‌ های دیگر برای اطلاع از بارگذاری ویدیوهای جدید آن کانال.
  • دسته بندی های سرگرمی و طنز، ورزشی، کارتون و انیمیشن، علم و فن آوری، آموزش، دسته بندی های موسیقی و هنر، اخبار و سیاست، حیوانات و طبیعت، بازی، حوادث، مذهبی.
  • عضویت راحت در سایت و به اشتراک گذاری لینک سایت خود در شبکه های اجتماعی جهت دریافت بک لینک.
  • امکان درج لینک سایت در بخش توضیحات کانال.
  • امکان انتخاب کردن تصاویر شاخص سفارشی برای کانال های رسمی.

منبع: سلام دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.