سرویس: دسته‌بندی نشده 09:53 - چهارشنبه 17 شهریور 1400

در گفتگو با دبیر نمایشگاه نوشتیران؛

چهارمین نمایشگاه مجازی نوشت افزار ایرانی اسلامی شروع به کار کرد +کد تخفیف

تلاش شده است برای بازدیدکنندگان حس خوب صرف وقت و انتخاب کالا تداعی گردد. بیش از ۸۰۰ عنوان کالا از حدود ۱۰۰ تولید کننده نوشت افزار باکیفیت ایرانی- اسلامی در این نمایشگاه به معرض نمایش و فروش قرار گرفته است

به گزارش اصفهان شرق، سبحان دهقانی دبیر نمایشگاه نوشتیران در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری نمایشگاه مجازی نوشت افزار ایرانی اسلامی در اصفهان خبر داد و هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدکنندگان داخلی مطرح کرد.

وی افزود: این رویداد امسال نیز به همت کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) و با همکاری مجمع تولید کنندگان ایران نوشت برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی نوشت افزار ایرانی اسلامی نوشتیران افزود: علیرغم برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه در فضایی مناسب به صورت حضوری به دلیل شرایط خاص حاکم بر کشور متاثر از بیماری واگیردار امسال در قالب نمایشگاه مجازی انجام وظیفه می نماییم.

در این نمایشگاه مجازی تلاش شده است برای بازدیدکنندگان و خصوصاً دانش آموزان حس خوب صرف وقت و انتخاب کالا تداعی گردد. بیش از 800 عنوان کالا از حدود 100 تولید کننده نوشت افزار باکیفیت ایرانی- اسلامی در این نمایشگاه به معرض نمایش و فروش قرار گرفته است.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه مجازی نوشت افزار ایرانی اسلامی با برند نوشتیران از 15 شهریور تا 30 مهر  به صورت شبانه روزی به آدرس اینترنتی www.neveshteeran.ir آماده پذیرایی از شهروندان اصفهانی و سایر هموطنان می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق کانال های اطلاع رسانی نمایشگاه در پیامرسان های ایرانی سروش و ایتا به آیدی @neveshteeran یا شماره تماس 09904908559 اقدام نمایند.

کد تخفیف بهمراه ارسال رایگان ویژه اصفهان: isfnevesht1400

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.