سرویس: اقتصادی 12:53 - شنبه 23 مرداد 1400

پس از پیگیری های چندساله؛

چهار فرمانداری در شرق اصفهان افتتاح شد

با تصویب هیات دولت چهار بخش شرق اصفهان شامل کوهپایه، هرند ورزنه و جرقویه به شهرستان تبدیل شدند و نامه آن به استانداری ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق؛ عباس رضایی استاندار اصفهان در آیین افتتاح فرمانداری شهرستان های جَرقویه، وَرزنه، هَرَند و کوهپایه، افزود: استقرار چهار فرمانداری در شرق اصفهان، اقدامی بود که در دولت تدبیر و امید انجام شد و توسعه همه جانبه منطقه در همه بخش ها را بدنبال خواهد داشت.

استاندار اصفهان، افزود: در تقسیمات کشوری بسیاری از مناطق تغییراتی داشتند اما در تاریخ بعد از انقلاب، اینکه چهار شهرستان از یک شهرستان دارای فرمانداری شود اقدامی کم سابقه است.

وی، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان ها مطالبات به حقی دارند که باید با تسریع استقرار نهادهای دولتی محقق شوند.

رضایی افزود: به ثمر نشستن فرمانداری های جداگانه در این شهرستان ها، نمود شهامت مدیران، کار کارشناسی، همدلی و یک صدایی است.

وی، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان ها مطالبات به حقی دارند که باید با تسریع استقرار نهادهای دولتی محقق شوند.

رضایی افزود: به ثمر نشستن فرمانداری های جداگانه در این شهرستان ها، نمود شهامت مدیران، کار کارشناسی، همدلی و یک صدایی است.

وی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همواره شاهد خدمات دولت های متخلف بودیم، اظهار داشت: یکی از روش های شناخت قیاس است از این رو با بررسی آنچه که امروز داریم و آنچه داشته ایم، باید قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در شرایط خاصی که دولت ها در آن قرار دارند باید در سنجش اقدامات آنها منصف بود.

زهرا احمدی مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور نیز در این مراسم به تاثیر بدنه کارشناسی قوی در افزوده شدن چهار فرمانداری جدید شرق اصفهان اشاره و عنوان کرد: این قدم نخست، آغازی برای حرکت های توسعه بخش آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلاح حوزه انتخابیه این شهرستان ها نیز در صورت مهیا بودن شرایط مطرح و دنبال خواهد شد.

حیدر قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم شرق اصفهان در کمک‌رسانی زبانزد هستند، گفت: به طور یقین در استقرار فرمانداری ها و ملزومات آن نیز این کمک و همراهی به اوج خواهد رسید تا شاهد به بار نشستن آثار و نتایج ملموس در این چهار شهرستان باشیم

حسین سیستانی، فرماندار اصفهان نیز در این مراسم گفت: مطالبات مردم با تشکیل فرمانداری های چهار شهرستان مرتفع خواهد شد و این رخداد، هدیه ارزشمند در پایان دولت تدبیر وامید به مردم است.

فرماندار اصفهان افزود: این مطالبه ۲۵ ساله مردم شرق اصفهان بود که سبب رفع محرومیت و کاهش حجم مراجعه به کلانشهر اصفهان می‌شود و بحمد ا… امروز با همت، تلاش و پیگیری مجدانه همه مسئولان بالاخص استاندار محترم جناب آقای دکتر رضایی محقق شده است.

گفتنی است، با تصویب هیات دولت چهار بخش شرق اصفهان شامل کوهپایه، هرند ورزنه و جرقویه به شهرستان تبدیل شدند و نامه آن به استانداری ابلاغ شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.