سرویس: اجتماعی 10:50 - چهارشنبه 07 مهر 1400

لیست بهترین ارزهای دیفای/جزییات

امروزه هرکسی که قصد وارد شدن به دنیای پیچیده رمز ارزها را دارد، باید از قبل، با اطلاعات کافی وارد این راه شود تا بتواند در این حوضه به خوبی تصمیم گیری کند. ارزهای دیفای که از اهمیت زیادی در این جامعه بر خوردارند، همیشه مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرند.

لیست بهترین ارزهای دیفای

امروزه هرکسی که قصد وارد شدن به دنیای پیچیده رمز ارزها را دارد، باید از قبل، با اطلاعات کافی وارد این راه شود تا بتواند در این حوضه به خوبی تصمیم گیری کند. ارزهای دیفای که از اهمیت زیادی در این جامعه بر خوردارند، همیشه مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرند.

زیرا به نوعی ارزهایی که در لیست دیفای قرار دارند، از نظر قیمت تاثیر بسیاری بر روی دیگر ارزها و بلاک چین ها می گذارند. در کل دیفای، در دنیای رمز ارزها، و ارزهای دیجیتال سیستمی است که بدون اجازه بانک ها یا شرکت های متمرکز دیگر، کار خود را به صورت بین المللی ادامه می دهد.

شاید نام چین لینک که یکی از مشهور ترین ارزهای این مجموعه است به گوش تان خورده باشد، این ارز همانند بقیه ارزهای موجودی که در این لیست قرار دارد، اهمیت زیادی دارد که در ادامه بیشتر راجب آن توضیح می دهیم‌.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین ارزهای لیست دیفای که برای سرمایه گذاری هم مناسب اند رابه شما معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین ارزهای دیفای برای سرمایه گذاری کدام اند؟

چین لینک( chain link)

اگر حتی مطالعه کمی‌ راجب ارزها و دنیای‌ رمز ارزها کرده باشید، قطعا با چین لینک آشنا هستید. این ارز قدرتمند که از سال ۲۰۲۰ تا کنون رشد زیاد و ناگهانی داشته، اکنون در صدر نشینی جدول دیفای قرار دارد. اگر بخواهیم توضیح ساده تری دهیم، می‌ توان گفت چین لینک یک بلاک چین قدرتمند است که به اتریوم قدرت بیشتری می دهد و به نوعی از ‌آن‌ حمایت می کند.

این ارز غیر متمرکز می باشد و جزو ارزهایی محسوب می‌شود که در دنیای رمز‌ارزها، از اهمیت زیادی بر خوردار است. همچنین چین لینک می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت برخی از ارزهای دیجیتال مثل، BNB، بیت کوین و.. بگذارد. به نوعی که حتی یکی از‌دلایل رشد قیمت ناگهانی BNB در سال گذشته، به دخالت این ارز مربوط است.

توکن های این ارز به قدری مطمئن و ایمن هستند که از اطلاعات اتریوم به خوبی حفاظت می کنند تا این اطلاعات داده ها پخش نشود یا کسی‌ نتواند آن ها را هک کند. با توجه به افزایش رشد ناگهانی چین لینک که از ۲ دلار به ۱۰ دلار افزایش قیمت داشته و تمامی آن ها هم فقط در مدت کوتاهی رخ داده است؛ می توان گفت که این ارز آینده بسیار قوی دارد و افرادی که قصد سرمایه گذاری های بلند و کوتاه مدت را دارند، می توانند بر روی چین بلاک فکر کنند.

زیرا اکثر متخصصان در حوضه عقیده دادند که چین لینک جزو ارزهایی محسوب می شود که آینده آن بسیار درخشان است و با افزایش قیمت هایی که در سال های بعد هم رخ می دهد، می تواند از پیش آمدن ضرر برای افراد سرمایه گذار جلوگیری کنند.

سوشی( SUSHI)

ارز محبوب دیگری که در لیست دیفای قرار دارد، سوشی می باشد. شاید راجب پتلفرم وام دهی دیفای مطالبی خوانده یا شنیده باشید، سوشی هم یک توکن در این خصوص می باشد که به پلتفرم وام دهی کمک می کند. در اصل سوشی یک ارز دیجیتال قدرتمند دیگری است که در دنیای رمز ارزها اهمیت زیادی دارد و اگر بتوان بر روی آن سرمایه گذاری کرد، قطعا فرد آینده خود را در این حوضه تضمین می کند.

سوشی علاوه بر این که یک توکن برای پلتفرم وام دهی دیفای محسوب می شود، امنیت آن هم همانند ارز چین لینک بسیار زیاد است و کسی نمی تواند از داده های آن استفاده کند یا وارد شود. همچنین می توان به جرعت گفت که سوشی، یکی از بهترین پروژه های دیفای است، که در سال گذشته یا همان ۲۰۲۰، توانسته موفق عمل کند.

البته باید این نکته را در هم در هنگام سرمایه گذاری به یاد داشته باشید که سوشی، یک فورک از یونی سواپ می باشد. یونی سواپ که بر پایه اتریوم اجرا شده، یک توکن خوب می باشد که برای استفاده کنندگان سوشی، پاداش در نظر می گیرد.

آوه( avve)

ارز آوه هم یکی دیگر از ارزهای محبوب این لیست می باشد. همچنین ارز آوه همانند ارز سوشی که در بالا نام بردیم، یک بلاک چین برای پتلفرم وام دهی هم محسوب می شود و به این پلتفرم کمک می کند. آوه با وجود این که یکی از دیگر از پروژه های موفق دیفای می باشد، اما در لیست، رتبه سوم را به خود اختصاص داده و می توان گفت که در دنیای رمز ارزها، بعد از ارز چین لینک، جزو ارزهای مشهور و مهم این لیست به شمار می رود.

همچنین آوه از لحاظ قمیتی هم در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد و این موضوع می تواند یک خبر خوش برای افراد سرمایه گذار باشد. در اوایل معرفی این ارز، قیمت آن‌ کم بود و کمتر کسی به آن توجه می کرد، اما امروزه جزو ارزهای پر طرفدار برای سرمایه گذاری به شمار می آید. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که قصد سرمایه گذاری بر روی ارزها را دارید، از آوه غافل نشوید.

KNC

Knc  هم یک ارز دیگر در لیست بهترین ارزهای دیفای است. این ارز تفاوتی با چین لینک یا دیگر ارزها که در بالا توضیح دادیم، دارد و آن هم این موضوع است که knc به هیچ شبکه ای متمرکز نیست. یعنی نیازی نیست که برای تبدیل ارزهای دیجیتالی خود به صرافی یا بانکی متصل شوید تا ارزها تبدیل شوند.

بدون نیاز به هیچ سازمانی به طور غیر متمرکز می‌ توانید ارزهای خود را تبدیل کنید و یا حتی بخرید. همچنین نکته مثبت دیگری که در خصوص این ارز وجود دارد، این است که کار خرید و فروش و حتی انتقال را برای کاربران خود ساده می سازد. به نوعی که با سرعتی سریع و امکان تبدیل ارزها، فرد می تواند، ارزهای دیجیتالی خود را جا به جا یا تبدیل کند.

Knc هم همانند ارز سوشی و چین لینک بر روی پایه اتریوم اجرا شده و یک بلاک چین قدرتمند هم در این حوضه محسوب می شود. استفاده کردن از ارز knc، مزایایی برای افراد استفاده کننده دارد؛ به عنوان مثال یکی این که دیگر نیاز نیست فرد نگران افراد سودجو و هکر باشد، زیرا این ارز یکی از مطمئن ترین ها می باشد و به هیچ فرد دیگری اجازه ورود به بقیه حساب ها را نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.