سرویس: اجتماعی 11:53 - دوشنبه 14 تیر 1400

تبلیغات از شما؛

تغییر کاربری در اصفهان

پیگیری کلیه امور مربوط به تغییر کاربری در اصفهان املاک با کاربری های ورزشی، باغ، حمل و نقل….اخذ پروانه ساخت اجرای کلیه پروژه های مسکونی و تجاری و اداری توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده.

تغییر کاربری در اصفهان

پیگیری کلیه امور مربوط به تغییر کاربری در اصفهان املاک با کاربری های ورزشی، باغ، حمل و نقل، پارکینگ، آموزشی مذهبی، میراث فرهنگی و گردشگری، فضای سبز به مسکونی و تجاری، اداری و اخذ مجوز دیوار کشی و فنس جهت باغ، اخذ پروانه ساخت اجرای کلیه پروژه های مسکونی و تجاری و اداری توسط کارشناسان مجرب و کارآزموده.

برای دریافت مشاوره رایگان با مهندس مهدی زمانی، مجرب ترین کارشناس شهرداری های 14 گانه اصفهان به شماره تماس 09138130186 تماس حاصل نمایید.

سوال 1 در زمینه تغییر کاربری در اصفهان

آیا در صورت تغییر کاربری در اصفهان در محدوده قانونی شهر ها مطابق طرح تفصیلی شهرداریها مجاز به اخذ مبالغ یا درصدی از زمین مورد نظر جها تغییر کاربری می باشند؟

پاسخ  تغییر کاربری اراضی :

برابر رأی هیأت دیوان عدالت اداری بعضی از املاک صرفاً به کمیسیون ماده 5 ارجاء میگردد و بعضی هم در کمیسیون های مختلف بررسی می گردد که در هر صورت شهرداری ها مجاز به چنین کاری نمی باشند و صرفاً برابر قانون ماده 101 می توانند عمل نمایند.

سوال 2 در زمینه تغییر کاربری در اصفهان

آیا در صورت تغییر کاربری املاک توافق برابر ماده 101 شهرداری ها مالک می تواند قدرالسهم شهرداری را به صورت ریالی خریداری نماید؟

پاسخ  تغییر کاربری اراضی :

بله در اینصورت شهرداری پس از مکاتبه با کانون کارشناسان و استعلام قیمت قدرالسهم شهرداری مبلغ اعلام شده را به صورت مکتوب به مالک اعلام می نمایند و مالک در صورت قبول قیمت مبادرت به خرید و انعقاد قرارداد می نماید.

سئو اصفهان | طراحی سایت اصفهان | سئوکار حرفه ای

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.