سرویس: اجتماعی 14:00 - دوشنبه 31 خرداد 1400

حضور 75 شرکت از 12 استان کشور در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان از یکم تیرماه و با حضور 75 شرکت از استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو اصفهان، که تا چهارم تیرماه و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا خواهد بود، شرکت‌های فعال در زمینه تولید قطعات خودرو را گرد هم جمع خواهد کرد تا جدیدترین فعالیت‌ها و به‌روزترین پتانسیل‌های خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه قرار دهند.

در این دوره نمایشگاه، ۷۵ شرکت از ۱۲ استان اصفهان، فارس، تهران، البرز، قزوین، خوزستان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، بوشهر، همدان و مازندران حضور خواهند داشت و دستاوردها و توانمندی‌های خود را در ۹۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت.

شرکت‌کنندگان در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان در زمینه قطعات و مجموعه‌های خودرو، قطعات موتور، اجرا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئینی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده و شوینده خودرو، سیستم‌های شاسی، تیونینگ، بیمه و… فعالیت دارند و تنوع فعالیت‌های آن‌ها سبب شده تا این نمایشگاه به یک نمایشگاه جامع در حوزه قطعات خودرو تبدیل شود.

از جمله برندهای فعال در این نمایشگاه می‌توان به ایزل، پارت‌لند، نگار خودرو، ماناپارت، داناصنعت، یورفلکس، آرون پالاک، رینگ سایپا، پارس اگزوز، یونیت پارت، سیناپس، کیمیاتدبیر، یکتا باتری، فراز باتری، ایران دلکو، اگزوز خراسان، TLG، گروه بازرگانی قطعه سبز، تابان موتور اسپادان، همگام خودرو و آسیالنت اشاره کرد.

حضور شرکت‌ها و برندهای شاخص حوزه قطعات خودرو در این رویداد نمایشگاهی، حضور استان‌های متعدد و بیشتر در مقایسه با دوره‌های گذشته و افزایش متراژ مفید نمایشگاه نیز از جمله ویژگی‌های هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو محسوب می‌شود.

این نمایشگاه که از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای یکم تا چهارم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا می‌شود، طی چهار روز برگزاری میزبان متخصصان، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان به حوزه قطعات خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.