سرویس: سیاسی 14:56 - جمعه 28 خرداد 1400

صف‌های طولانی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ مردم اصفهان به آرمان‌های انقلاب «آری» گفتند

مردم استان اصفهان از دقایق صبح امروز ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور، برای حمایت میهن اسلامی‌شان ایران، پای صندوق‌های رأی رفته و کاندیداهای مد نظر خود برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را انتخاب کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رحمت‌الله فیروزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به برخی شائبه‌ها در انتخابات شورای شهر اصفهان اظهار داشت: امیدوارم امروز بتوانیم روز پرشکوهی را برای نظام جمهوری اسلامی خلق کنیم.

وی ادامه داد: در دو روستای کم‌جمعیت در میدانک فریدونشهر موردی داشتیم و تعدادی از افراد از خارج از روستا به صورت موردی برای رأی دادن به آن وارد شده بودند که باعث اعتراض و تنش مختصری شده که با تدبیر مسئولان اجرایی و نظارتی این موضوع حل شده است.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان درباره برخی اخبار درباره گم شدن تعرفه‌های رأی‌گیری شورای شهر در اصفهان افزود: این موضوع شایعه است و واقعیت ندارد. هم‌اکنون با ستاد امنیت استان خدمت استاندار رسیدیم و خوشبختانه انتخابات در تمام استان با آرامش در جریان است.

وی تصریح کرد: استقبال از حضور در انتخابات شوراها در برخی نقاط بسیار خوب است و شاید در برخی مناطق کمی کندتر است اما مشکل خاصی وجود ندارد و امیدوارم مردم با حضور خود به مشروعیت نظام کمک کنند و امید ضدانقلاب و استکبار جهانی که در چند روز اخیر تمام تلاش خود را معطوف به عدم حضور مردم کردند، ناامید شود.

فیروزی ادامه داد: احساس من این است که مردم کشورمان امشب خبرهای خوبی درباره میزان مشارکت در انتخابات خواهند شنید.

وی درباره میزان مشارکت مردم استان در انتخابات تصریح کرد: تا ساعت 12 امروز حدود 500 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند. در برخی شهرستان‌ها یک‌سوم یا یک‌چهارم واجدان شرایط در انتخابات حضور یافته‌اند. البته تا پایان ساعت انتخابات زمان زیادی باقی مانده و این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.