سرویس: اجتماعی 19:00 - پنجشنبه 27 خرداد 1400

جشن بزرگ دختران رأی اولی در اصفهان برگزار شد

کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشن بزرگ دختران رأی اولی در اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ صدیقه سادات بهشتی نژاد ظهر پنجشنبه در جشن بزرگ دختران رأی اولی استان اصفهان که به مناسبت تولد حضرت معصومه (س)، روز دختر و انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه با هدف تبیین نقش مؤثر حضرت معصومه (س) در حرکت‌های بزرگ سیاسی و اجتماعی برگزار شده است، اظهار داشت: بانوان ایران باید از این بانوی عالی قدر الگو بگیرند و راه ایشان در فعالیت‌های اجتماعی و پاکدامنی را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه حضور در اولین انتخابات برای رأی اولی‌ها به گونه‌ای جشن تکلیف سیاسی تلقی می‌شود، ابراز داشت: انتظار ما این است که نوجوانان با انتخاب درست و با علم در این انتخابات حضور یابند.

کارشناس فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اصفهان همچنین با اشاره به نقش بانوان برای افزایش مشارکت در انتخابات گفت: بانوان نقش مؤثری در این زمینه دارند و باید همواره به جایگاه آنان در تعیین سرنوشت کشور اهمیت داده شود.

وی در ادامه با اشاره به جشنواره ملی «حرف آورد» ادامه داد: این طرح با هدف نقش مؤثر بانوان در خصوص توصیه به افراد برای رعایت و اجرای حق در موضوعاتی چون امید به آینده، صبر، نقش جوانان در آینده کشور، موفقیت‌های حرفه‌ای و حضور حداکثری در انتخابات در حال اجرا است.

بهشتی‌نژاد گفت: برای تحقق این امر تریبون آزاد با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات اصلح با حضور داوطلبان در فضای باز اجرا شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم برنامه‌هایی همچون تریبون آزاد برای دختران رأی اولی، مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت، اجرای کلیپ و سرود انگیزشی برای حضور حداکثری در انتخابات، برپایی نمایشگاه شکوه انتخاب و میز کتاب با موضوعات بصیرت افزایی انتخابات و رمان‌هایی با موضوع سیره شهدا با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد، تجلیل از دختران مدافع حرم به عنوان مهمانان ویژه برگزار شد.

انتهای پیام/

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.