سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 14:15 - شنبه 24 خرداد 1393

علی مطهری به اصفهان نیامد

جشن هوادران دولت در تسخیر مخالفان دولت/ استاندار اصفهان: من استاندار شما هستم لطفا سکوت کنید

مجتمع فرشچیان درحالی میزبان جشن انتظار و امید بود که برگزارکنندگان هیچ دعوت نامه ای برای حضور به اشخاص نداده و با تبلیغ محیطی سعی کرده به هر طریقی شده سالن نه چندان بزرگ فرشچیان را پر کنند

مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان این روزها در هدایت مردی است به نام محمد قلمکاریان، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، همان کسی که هواداران دولت از نزدیک بودن خودشان به آن می گویند و همان کسی که عده ای معتقدند دلیل اصلی بقای حجت الاسلام محمد قطبی در سمت خود بوده است، بقایی که هزینه اش واگذاری مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به طیف حامیان دولت بود!
بعد از تلاوت قرآن کریم کلیپ روزهای انتخابات و بعد از آن نمایش کلیپی بود که از روی کلیپ اوباما در دور دوم ریاست جمهوری آمریکا تهیه شده بود، کلیپی که زیاد نمایش داده شده بود و هنرمندان و مردم از اقشار مختلف صحبت های حسن روحانی را لبخوانی می کردند و بماند که نمی دانیم چه تاکیدی بر این امریکایی ها داریم که حتی باید کلیپ خودمان را برمبنای آن ها بسازیم. و در آخر این کلیپ رییس جمهور شعر دراز است ره مقصد و من نوسفرم را خواند.

همایش انتظار و امید
نگاه که می کنیم عقربه های ساعت زمان شش و پنج دقیقه را نشان می دهد، همایش با مدیحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت (علیه السلام) آغاز شد (تا اینجای کار فکر می کنیم اصلاح طلبان در سالن هستند) تا اینکه مداح می گوید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و سالن از صدای صلوات بچه های ارزشی و دوست داران و یاوران انقلاب به لرزه در می آید، تازه مسوولان برگزاری متوجه می شودند که ای کاش با کارت دعوت مخاطبین را دعوت کرده بودند.

و بعد از همه ی این مسائل نوبت به مجری برنامه می رسد، مجری برنامه کسی نیست جز رضا صالحی پژوه، دوست و حامی رسانه ای علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار دولت محمود احمدی نژاد، حال اینجا چه می کند مشخص نیست؟

در این نشست که سران اصلاح طلبان اصفهان حضور داشتند مهندس نکویی رییس جبهه اصلاحات اصفهان، نجار رییس ستاد حسن روحانی سیستانی معاون استاندار اصفهان از ابتدای جلسه حضور داشتند که نجار با حضور در پشت تریبون گفت شعارهایی که از جانب تریبون نباشد از سمت ما نباشد.

حسین نجار در ابتدای جلسه با بیان اینکه هرشعاری که غیر از سمت تریبون اعلام شود از جانب برگزارکنندگان نیست و مسوولیت آن به عهده خود اشخاص و گروه ها می باشد گفت: تدبیر مقام معظم رهبری نقش موثری در مشارکت مردم در سال گذشته داشت و لازم است زمینه های حضور مردم بررسی شود.

وی ادامه داد: همچنین آیت الله هاشمی و دکتر عارف نیز از نقش قابل توجهی برخوردار بودند و همراهی سید محمد خاتمی ((که در این لحظه با بیان این مطلب از سوی حسین نجار سالن مجتمع فرشچیان با شعار مرگ بر فتنه گر در برابر سوت و دست های اصلاح طلبان بار دیگر به حالت انفجار درآمد)) در موفقیت دولت تدبیر و امید موثر بود.
سید علی نکویی دبیر جبهه اصلاحات اصفهان با اشاره به اینکه در این ۹ ماه بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شده است گفت: در زمینه های اقتصادی و سیاست خارجی موفقیت فراورانی کسب شده است ((در این لحظه مخالفان با شعار دروغگو، دروغگو و مرگ بر آمریکا، سید علی نکویی را همراهی می کردند)).

مجری برنامه رضا صالحی پژوه بعد از صحبت های نکویی با بیان اینکه هشت سال به سمتی رفتیم که از تورم زیاد کلاه هایمان از روی سر به زمین می افتاد، گفت: امروز ثبات در جامعه حکم فرما شده است که با عکس العمل مخالفان روبرو شد.
پخش کلیپ و قسمت هایی از همایش انتظار و امید که پنجشنبه در سالن وزارت کشور برگزار شد از دیگر برنامه ها بود که در میان آن صحبت های صادق زیباکلام، سید محمد خاتمی و دیگران پخش شد که با تکبیر حضار و مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر همراه شد.

استاندار اصفهان: من استاندار شما هستم لطفا بخاطر من تحمل کنید

در این هنگام مهمترین اتفاق همایش اصفهان افتاد، استاندار اصفهان به سرعت از روی صندلی خود به سمت مخالفان حرکت نمود و با بیان اینکه من همه شما را می شناسم و شما افراد موثر و انقلابی هستید از آن ها درخواست کرد تا پایان مراسم تحمل کنند. هرچند استاندار خود از اولین کسانی بود که به همراه معاون خود به دلیل حواشی جلسه سالن را ترک کرد.

نوبت سخنران ویژه این مراسم رسید، در تبلیغات و روزهای قبل علی مطهری به عنوان سخنران ویژه نام برده شده بود اما شنیده از نزدیکان مطهری این بود که وی گفته بود که اصفهان شرایطش با استان های دیگر متفاوت است.

مهندس خرم وزیر راه دولت اصلاحات سخنران این مراسم بود، سخنرانی که در ابتدای امر با حضور پشت تریبون مخالفان را افراد کمتر مطلع دانست و گفت: لازم است افراد اطلاعات خود را در زمینه های مختلف افزایش دهند.

در این بخش برنامه عده ای از دانشجویان و طلاب و دلسوزان درخواست تریبون کردند که احمد خرم گفت بعد از صحبت ها تریبون اختصاص پیدا می کند که هیچ گاه این خواسته فراهم نشد.

ضعف برگزاری مشهود بود و از جمله این ها تنها عکسی که از حسن روحانی بود در یک کاغذ A4 به تریبون نصب بود.

ناهنجاری های اجتماعی و وضعیت بد حجاب بانوان و همچنین حضور مختلط در سالن صحنه های زشتی را در روز ولادت حضرت ولی عصر در سالن استاد فرشچیان بوجود آورده بود.

علیرضا روحانی که خود را از افراد روزنامه نگار اصلاح طلب اصفهان می خواند در مطلبی سراسر توهین و افترا به ارکان نظام جمهوری اسلامی سیاه نمایی شدیدی علیه ارگان های جمهوری اسلامی به راه انداخت که بارها با شعار مرگ بر فتنه گر همراهی شد.

وضعیت تور سالن در وضعیت بسیار بدی قرار داشت و همچنین با توجه به تمام تلاش های که گروه برگزار کننده در توهین به دانشجویان و طلاب انقلابی نمودند هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

تیم حفاظت استاندار اصفهان در سالن فرشچیان حضور داشتند و فقط نظاره گر اتفاقات بودند.
با توجه به حضور اصلاح طلبان بسیاری از اعتدالگرایان که در زمان انتخابات با حسن روحانی در اصفهان همراه بودند در این مراسم حضور پیدا نکردند و در مصاحبه با خبرنگاران ما از حضور و تسلط اصلاح طلبان در اصفهان ابراز نارضایتی می کردند. گفتنی است جمعی از اصلاح طلبان جوان حاضر در جلسه نیز در حین خارج شدن استاندار درکنار ماشین او حلقه زدند و با لحنی اهانت آمیز از ضعف مدیریتی وی در کنترل اینچنینی سخن گفتند.

منبع خبر: صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.