سرویس: دین و اندیشه 12:16 - شنبه 18 اردیبهشت 1400

ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱/

ثبت نام حوزه علمیه مشکات اصفهان (امام کاظم ع) ازمیان فارغ التحصیلان دانشگاهی/ طرح تحول نظام آموزشی و کوتاه شدن دوره تحصیلی

حوزه علمیه مشکات اصفهان (امام کاظم علیه السلام) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰– ۱۴۰۱ از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی (برادران) پذیرش می‌کند. متقاضیان جهت ثبت نام اولیه تا ۳۱ خردادماه سال جاری به سایت مدرسه مراجعه کنند

حوزه علمیه مشکات اصفهان (امام کاظم علیه السلام) برای سال تحصیلی 1400– 1401 از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی (برادران) پذیرش می‌کند.
بهره مندی از طرح تحول یافته نظام تعلیم و تربیت: توجه جدی به پژوهش در طلبگی، اهتمام جدی به قرآن و حدیث در برنامه آموزشی به طوری که از همان ابتدای ورود به حوزه طلبه با قرآن و روایتخوانی انس می گیرد، کوتاه شدن دوره تحصیل حوزوی (۷ سال) و استفاده از کتب آموزشی چون بدایه النحو در ادبیات، تحریر الوسیله امام خمینی در فقه، حلقات شهید صدر در اصول، دروس تمهیدیه آیت الله ایروانی در فقه و…

همچنین استفاده از سرفصل های علوم انسانی از روان شناسی و جامعه شناسی و… تا مدیریت و اقتصاد و… در کنار دروس حوزوی در برنامه طرح تحولی مشکات دیده شده است و بهره مندی از اساتید برجسته اصفهان و قم از جمله مزایا برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است که دغدغه کسب معارف الهی با نگاه اقامه دین در صحنه اجتماع را دنبال می کنند.
مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام در سال 97 ذیل برنامه تحولی مدارس مشکات در اصفهان شروع به کار کرده است و مدیریت مدرسه هم اکنون با حجت الاسلام دکتر اجتهادی می باشد.

این مدرسه بر آن است تا ذیل برنامه ای تحولی، در حد توان خود ضمن شکوفایی ظرفیت های موجود در اصفهان جایگاه شایسته خود را در منظومه انقلاب اسلامی پیدا کرده و انجام وظیفه نماید.

بخشی از فعالیت های مدرسه که هر روز پربار و به حول و قوه الهی پربارتر می شود:

۱- استفاده از اساتید فاضل حوزه علمیه اصفهان و قم

۲- برگزاری نشست های علمی و جلسات اندیشه ورز در راستای هویت طلبه تراز انقلاب

۳- برگزاری هیئت حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت هفتگی و مناسبتی

تصاویری از فضای آموزشی مدرسه

تصاویری از فضای آموزشی مدرسه

حوزه علمیه اصفهان از مهم ترین حوزه های علمیه جهان اسلام بوده و هست. بسیاری از علمای به نام جهان اسلام در اصفهان رشد و تکامل یافته اند. (بخشی از نامه رهبر انقلاب به آیت الله مظاهری)

برای کسب اطلاعات بیشتر در پیامرسان های بله، ایتا و تلگرام به آیدی کانال esf_meshkat@ مراجعه کنند یا با شماره 09133663084 تماس بگیرند.
متقاضیان جهت ثبت نام اولیه تا ۳۱ خردادماه سال جاری به سایت howzehmeshkat.ir مراجعه کنند.
نشانی مدرسه: اصفهان – خیابان عبدالرزاق – بازارچه نیم آورد – مدرسه علمیه نیم آورد
www.howzehmeshkat.ir/fa/emamkazem

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.