سرویس: اقتصادی 23:57 - پنجشنبه 26 فروردین 1400

نقدی بر نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه لن با نرم افزارهای تحت وب و ابری

نرم افزارهای حسابداری تحت وب و یا نرم افزارهای حسابداری آنلاین از ابزارهایی هستند که برای کار کردن با آن ها باید به اینترنت متصل باشیم و تمامی حساب ها، درآمد ها، هزینه ها و … را در آن ها ثبت و محاسبات تجاری لازم را روی آن ها پیاده سازی ‌کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ نرم افزارهای حسابداری تحت وب و یا نرم افزارهای حسابداری آنلاین از ابزارهایی هستند که برای کار کردن با آن ها باید به اینترنت متصل باشیم و تمامی حساب ها، درآمد ها، هزینه ها و … را در آن ها ثبت و محاسبات تجاری لازم را روی آن ها پیاده سازی ‌کنیم.استفاده از این نرم افزارهای تحت وب، دارای یک مزیت مهم است، و آن این است که سبب می ‌شود همواره مستقل از زمان و مکان به حساب های خود دسترسی داشته باشیم و بتوانیم کارهای خود را سریع و بی دردسر انجام دهیم.در ادامه به برخی از مزایای نرم افزارهای مالی تحت وب اشاره می گردد.همانطور که گفته شد، نرم افزار تحت وب نرم افزاری است که کاربران برای استفاده از آن تنها به یک مرورگر Web Browser و اتصال اینترنت نیاز دارد و همانند مدل قدیمی به دانلود یا دریافت سی دی برای نصب یا به روز رسانی احتیاجی ندارد.

برخی تصور می ‌کنند نرم افزار ابری بهتر از نرم افزار تحت وب است ولی این دیدگاهی اشتباه در مورد این تکنولوژی می‌باشد.اصطلاح فارسی وب اپلیکیشن همان نرم افزار تحت وب است و تفاوتی بین نرم افزارهای تحت وب یا ابری با هم وجود ندارد. شاید ساختار نرم افزار ها با هم متفاوت باشد. هر سرویسی که از طریق اینترنت قابل دسترس باشد، وب اپلیکیشن نامیده می‌شود

مزایای نرم افزارهای مالی تحت وب

1- کاهش قابل توجه هزینه نگهداری و ارتقاء نرم افزار به روی کامپیوتر کاربران

2- امکان اتصال از کامپیوتر ها در مدل های مختلف

3- امکان تولید نرم افزار مستقل از سیستم عامل و امنیت داده های کاربر

acc-shahreza.blogfa.comمنبع:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.