اصفهان شرق

مراکز نیکوکاری باعث تقویت روحیه انفاق و نوع دوستی است/ ارتباطی بین توانمندان و نیازمندان

کدخبر: 211457
1400/01/15 در ساعت 23:40

به گزارش اصفهان شرق؛ در این جلسه ابتدا رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه علیا در سخنانی به همکاری و تعامل بین مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) و امداد اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری می توانند در رفع فقر و کمک به نیازمندان پشتوانه امداد باشند و در شهر حسن آباد این مرکز ما را در رفع  بسیاری از مشکلات مردم بی بضاعت  و محروم یاری کرده است.

در ادامه رئیس هیات امنای مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در رفع نیازهای محرومان قدم بر میدارند اظهار داشت: یکی از اهداف مراکز نیکوکاری ترویج فرهنگ انفاق است و در آموزه های دینی و قرآن 96 بار از انفاق یاد شده و بارها بعد از نماز بیان شده است که این اهمیت انفاق و نیکوکاری را می رساند.

حجه الاسلام شیخ محمد جمشیدی در ادامه افزود: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان بوده و این مراکز می توانند به خوبی نیازمندان را شناسایی و با معرفی آنان به خیرین و نیکوکاران گره‌ای از مشکلات آنها بگشایند.

وی در ادامه با اشاره به درآمد خیریه افزود: خیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد طی یک سال را 4 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد که از طریق صندوق صدقات، فروش تاج گل، کفاره، اهدایی و کمک جهیزیه، عقیقه،کمک های بهزیستی و رفع مظالم و …. جمع آوری شده است و در جهت تهیه و کمک جهیزیه، امور فرهنگی، تهیه ارزاق، هزینه های درمانی،خرید آرد، و پرداخت نقدی و …. مصرف شده است.