سرویس: اخبار شهرستان 23:40 - یکشنبه 15 فروردین 1400

در جمع خیرین و نیکوکاران مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد مطرح شد

مراکز نیکوکاری باعث تقویت روحیه انفاق و نوع دوستی است/ ارتباطی بین توانمندان و نیازمندان

جلسه خیرین،روحانیون و اعضای مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حسینیه جهت تشریح عملکرد این مرکز برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این جلسه ابتدا رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه علیا در سخنانی به همکاری و تعامل بین مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) و امداد اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری می توانند در رفع فقر و کمک به نیازمندان پشتوانه امداد باشند و در شهر حسن آباد این مرکز ما را در رفع  بسیاری از مشکلات مردم بی بضاعت  و محروم یاری کرده است.

در ادامه رئیس هیات امنای مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در رفع نیازهای محرومان قدم بر میدارند اظهار داشت: یکی از اهداف مراکز نیکوکاری ترویج فرهنگ انفاق است و در آموزه های دینی و قرآن 96 بار از انفاق یاد شده و بارها بعد از نماز بیان شده است که این اهمیت انفاق و نیکوکاری را می رساند.

حجه الاسلام شیخ محمد جمشیدی در ادامه افزود: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان بوده و این مراکز می توانند به خوبی نیازمندان را شناسایی و با معرفی آنان به خیرین و نیکوکاران گره‌ای از مشکلات آنها بگشایند.

وی در ادامه با اشاره به درآمد خیریه افزود: خیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد طی یک سال را 4 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد که از طریق صندوق صدقات، فروش تاج گل، کفاره، اهدایی و کمک جهیزیه، عقیقه،کمک های بهزیستی و رفع مظالم و …. جمع آوری شده است و در جهت تهیه و کمک جهیزیه، امور فرهنگی، تهیه ارزاق، هزینه های درمانی،خرید آرد، و پرداخت نقدی و …. مصرف شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.