سرویس: اخبار شهرستان 17:27 - سه شنبه 10 فروردین 1400

۵ پروژه عمرانی با اعتباری در حدود ۴۰ میلیارد ریال در شهر ورزنه افتتاح و به بهره برداری رسید

احداث المان زن چادر سفید، پد اورژانس هوایی، بوستان شهدای گمنام، سینمای روباز و همچنین احداث تونل دفع آب های سطحی، ازجمله پروژه هایی بود که در این سفر به بهره برداری رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛ به دعوت زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس، فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون زنان مجلس و سمیه رفیعی نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون محیط زیست مجلس یکشنبه ۸ فروردین سفری یکروزه به شرق اصفهان داشتند.

این سفر با حضور استاندار اصفهان و معاونین سیاسی امنیتی و عمرانی استاندار و فرماندار اصفهان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان همراه بود. از اهم برنامه های این سفر می توان به نشست با نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان، افتتاح اِلِمان زن چادر سفید در ورزنه و کلنگ زنی چند پروژه و بازدید از پروژه های عمرانی شرق اشاره کرد.

شیخی در باره این سفر در فضای مجازی نوشته است: حسب وظیفه از دو نفر از دوستانم در مجلس و نمایندگان تهران که ریاست فراکسیون های زنان و محیط زیست را دارند خواستم تا مرا برای بازدید از شرق اصفهان و مردم مظلومش همراهی کنند خانم ها قاسم پور و رفیعی هم لطف کردند و مرا در این بازدید همراهی کردند.

وی ادامه دارد: در جریان این سفر مراسم رونمایی از نماد زن چادر سفید نیز برگزار شد، همچنین جلساتی هم با مسئولان و مردم منطقه داشتیم و بالاخص با کشاورزان رنج دیده این دیار در جهت حل معضل آب و مشکلات زیست محیطی تالاب گاوخونی که ان شاالله هرچه سریعتر تاثیر این سفر را در منطقه شاهد باشیم

در آیینی با حضور استاندار، فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولین استان، شهرستان و بخش، ۵ پروژه عمرانی با اعتباری در حدود ۴۰ میلیارد ریال در شهر ورزنه از توابع بخش بن رود افتتاح و به بهره برداری رسید.

احداث المان زن چادر سفید، پد اورژانس هوایی، بوستان شهدای گمنام، سینمای روباز و همچنین احداث تونل دفع آب های سطحی، ازجمله پروژه هایی بود که در این سفر به بهره برداری رسید.

حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه این آیین، با بیان اینکه پیشرف کشور در عرصه های گوناگون مرهون خون شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران است، خاطرنشان کرد: امروزه هرآنچه که در قالب پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد، به برکت خون شهدا و همت و همراهی مردم همیشه در صحنه با مسئولان است.

فرماندار اصفهان افزود: بحمد ا… با همکاری دستگاه های اجرایی و همراهی خوب بخش خصوصی، شاهد بهره برداری از طرح های عمرانی مهمی در شهر ورزنه هستیم که این روند باید ادامه یابد.

سیستانی با اشاره به اهمیت دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال جاری، عنوان کرد: مردم باید با انتخاب اصلح، شرایط را برای آرامش و سلامت جامعه و رشد و آبادانی کشور فراهم سازند.

وی افزود: انتخاب شورای اسلامی شهر و روستا، اصل اصیل دمکراسی و مردم سالاری و سپردن سرنوشت مردم به دست خودشان است.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: با تبادل نظر، همدلی و همزبانی مسئولان و کشاورزان، بسیاری از مسائل و موانع حوزه آب و کشاورزی مرتفع خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.