سرویس: غیر تولیدی 08:02 - یکشنبه 24 اسفند 1399

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

تحت پوشش قرار گرفتن ۵ هزار و ۷۴۶ یتیم اصفهانی تا پایان ماه رمضان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برابر با هماهنگی‌های صورت پذیرفته و عقد تفاهم‌نامه و همچنین با توجه به ظرفیت بسیج ادارات کل در سطح استان در سراسر استان اصفهان یتیم بدون حامی نداریم و به واسطه طرح پویش ایران مهربان ۵ هزار و ۷۴۶ نفر را تا پایان ماه مبارک رمضان تحت پوشش و حمایت قرار خواهیم داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سردار مجتبی فدا در جشن گلریزان پویش «ایران مهربان» با مشارکت بخش‌های مختلف سازمان بسیج مستضعفان و با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد اظهار داشت: در سال جاری برگ دیگری بر افزایش تعاملات، همکاری و هماهنگی‌های استانی میان مجموعه سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) رقم خورده است و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در امر کمک‌های معیشتی، اشتغال و محرومیت‌زدایی گام‌های موثری برداشته شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برابر با هماهنگی‌های صورت پذیرفته و عقد تفاهم‌نامه و همچنین با توجه به ظرفیت بسیج ادارات کل در سطح استان در سراسر استان اصفهان یتیم بدون حامی نداریم و به واسطه طرح پویش ایران مهربان ۵ هزار و ۷۴۶ نفر را تا پایان ماه مبارک رمضان تحت پوشش و حمایت قرار خواهیم داد.

وی تاکید داشت: سال ۹۹ هم در حال اتمام است، اما کار خیر همواره تاثیر مثبت خودش را خواهد داشت، اگر امروز در استان اصفهان درگیر خیل مسایل نیستیم و آرامش نسبی در استان حاکم است، نتیجه همراهی‌های درون سازمانی است که در امر کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان انجام شده است.

اکرام ایتام مهمترین برنامه کمیته امداد است

کریم زارع ضمن بیان این مطلب که طرح اکرام ایتام از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد برای مردمی کردن امدادگری است و رهبر معظم انقلاب بر این موضع تاکید دارند، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی بیت رهبری است و مجموعه مقدس سپاه، بسیج و کمیته امداد، مولود انقلاب و نظام هستند و به لطف خدا سرشار از خیر و برکت بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ادامه داد: این دو مجموعه درهمه سال‌هایی که از انقلاب گذشته در کنار هم و با هم بودند و هماهنگ خدمت داشته‌اند، که این مقوله برکاتش را برای هر دو مجموعه نشان داده است.

زارع گفت: در سال جاری نیز بدلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه و همراهی خوبی که مجموعه سپاه با کمیته امداد داشته است، این مهم نمودِ بیشتری یافته و پیام خوبی به عموم جامعه انعکاس داده است. قطعا مضمون پیام این است که هر جا کنار هم باشیم و با هم کار کنیم، برکاتش نمایان تر خواهد شد.

وی ضمن اظهار امیدواری بر تقویت این کار خیر که از ابتدای امسال شروع شده است، گفت: برکات امور خیر همواره شامل حال محرومان می‌شود و بر حسب وظیفه سعی داریم با جان و دل خدمت کنیم و همواره نیز قدردان مجموعه سپاه و بسیج هستیم چراکه علیرغم داشتن مشغله در عرصه های سخت و نرم فضای حاکم بر جامعه، در این عرصه هم به خوبی ایفای نقش کرده‌اند و در راه خدمت به نیازمندان همراه ما هستند.

زارع در پایان ضمن اعلام روشه های مشارکت در این کار خیر و ماندگار از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و یا پیامک عدد یک به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه حضوری به  دفاتر این نهاد در سراسر استان،گفت: در استان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که هر چه بهتر شناسایی شوند و هم افزایی گردد، برکاتش برای مردم همه ملموس تر خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.