سرویس: اخبار شهرستان 21:37 - شنبه 16 اسفند 1399

به مناسبت هفتمین روز ارتحال حجه الاسلام  حاج شیخ عطا الله طیبی؛

برگزاری مراسم باشکوه استاد حوزه های علمیه اصفهان در شهر حسن آباد/تصاویر

به  مناسبت  هفتمین روز ارتحال استاد حجه الاسلام حاج شیخ عطا الله طیبی مراسم باشکوهی با حضور مردم ولایتمدار شهر حسن آباد و روستاهای مجاور، روحانیون، شاگردان آن مرحوم ، اساتید حوزه های علمیه و جوانان و نوجوانان در مسجد امام خمینی(ره) شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق،  مراسم هفتمین روز ارتحال استاد حوزه های علمیه اصفهان مراسم باشکوهی با حضور مردم، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه در مسجد امام خمینی شهر حسن آباد برگزار شد.

یکی از روحانیون در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق در خصوص ویژگی های این روحانی وارسته گفت:  حجه الاسلام حاج شیخ عطاالله طیبی یکی از روحانیون با اخلاق شهر حسن آباد بود که باعث جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد و مجالس سید الشهدا شد.
وی روحانی بود که بیشترین روضه های سیدالشهداء را در ایام محرم و صفر، ایام فاطمیه، مراسمات مذهبی ، ایام شهادت اهل بیت ، ماه مبارک رمضان و شبهای قدر در مساجد و منازل قرائت می کرد و مردم را با احکام اسلام و قرآن و اهل بیت آشنا می کرد.

وی در ادامه افزود: گواه این مطالب حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر آن مرحوم بود که همه اصناف در این روز کار را تعطیل کردند و در وداع با این روحانی شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.