سرویس: فرهنگ و هنر 12:44 - شنبه 09 اسفند 1399

«بچه مهندس4» به مشهد رسید/ وارسته: در فصل چهار تم امنیتی را ادامه دادیم

نویسنده سریال «بچه مهندس4» گفت:‌ فصل جدید سریال بچه مهندس تم امنیتی دارد و آنچه جزو مولفه های فصل ۳ بوده را در اینجا هم داریم و هر بخشی که در فصل قبل جذابیت نداشت را حذف کرده و آنچه جزو آرمان های مردم بوده را به کار اضافه کردیم.

به گزارش اصفهان شرق، تصویربرداری سریال «بچه مهندس۴» به کارگردانی احمد کاوری این روزها به مشهد رسیده است.

«حسن وارسته» سرپرست نویسنده ها و طراح سریال «بچه مهندس» درباره ویژگی های متن این سریال در فصل چهار به خبرنگار فارس، گفت:‌ قصه این فصل پر از فراز و نشیب های بسیار است و به طرح مباحثی پرداختیم که باعث می شود کارشکنی هایی در تولید داخلی ایجاد شود ورود کردیم و تلاشمان بر این بوده که بدون شعارزدگی به این موارد ورود کنیم.

وی ادامه داد: شخصیت های جذاب و جدیدی به قصه ما اضافه شدند که قصه های فرعی را در بر می گیرند و رفاقت و لوطی گری در عالم رفاقت را به خوبی تصویر کردیم.

این نویسنده همچنین بیان داشت: به فراخور قصه و ضرورت درام برخی شخصیت های فصل ۳ حذف و برخی شخصیت ها به فصل ۴ اضافه شدند و جنبه های دیگری از جواد و مرضیه را نشان داده و تم چو عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها را تعریف کردیم.

وارسته ادامه داد: فصل جدید سریال بچه مهندس تم امنیتی دارد و آنچه جزو مولفه های فصل ۳ بوده را در اینجا هم داریم و هر بخشی که در فصل قبل جذابیت نداشت را حذف کرده و آنچه جزو آرمان های مردم بوده را به کار اضافه کردیم. قصه هایمان جان دار تر از فصل قبل هستند و بازیگران درخشانی نیز داریم.

وی در پایان نیز بیان داشت: بچه های گروه اعم از بازیگر و تهیه کننده و کارگردان تا عوامل تولید به طور شبانه روزی با توان مضاعف و کم خوابی در تلاشند تا کار با کیفیتی را ارائه دهند و از همه این عزیزان قدردانی می کنم.

به گزارش فارس، علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی فصل یک تا سه این سریال را به عهده داشتند. دو فصل قبل این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ و فصل سه در ماه رمضان ۹۹ بروی آنتن رفت.

مرحوم پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران فصل سه بودند.

این سریال به تهیه کنندگی سعید سعدی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.