سرویس: فرهنگ و هنر 11:29 - چهارشنبه 06 اسفند 1399

گلچین:

اظهار نظر سلبریتی ها در فضای مجازی درست نیست/ درباره چیزی که تخصص نداریم؛ نظر ندهیم

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.

به گزارش اصفهان شرق، «مرجانه گلچین» بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها مشغول بازی در سریال نوروزی «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف زاده است، در گفت و گویی، درباره فعالیت خود در فضای مجازی گفت: این روزها خیلی در فضای مجازی فعالیت ندارم گرچه در گذشته هم جزو فعالین این عرصه نبودم.

وی ادامه داد: در این سالها سعی کردم درباره مواردی که جزو دغدغه ام هست در صفحه شخصیم هم صحبت کنم. مثل محیط زیست، کادر درمان، کرونا و مرگ و میرهای آدم های اطرافمان.

این بازیگر درباره سلبریتی هایی که در  مورد همه موارد در صفحه شخصی شان اظهار نظر می کنند، همچنین بیان داشت: من واقعا سعی می کنم درباره آنچه تخصصی ندارم نظری ندهم. اصولا کار درستی نیست و مثل این می ماند که من بازیگر که رشته تخصصی بازیگری خواندم بیایم و درباره کار تخصصی یک پزشک صحبت کنم و نظر بدهم.

وی ادامه داد: در این شرایط طبیعی است که من بازیگر تخصص آن پزشک را ندارم و معتقدم هر کسی را بهر کاری آفریدند. ما مسئولیت اجتماعی داریم و حرفه ما طوری است که بی واسطه با مردم درگیر هستیم و باید در حوزه هایی اظهار نظر کنیم که خودمان آن را تجربه کردیم.

این بازیگر همچنین بیان داشت: برای مثال اگر من از آلودگی هوا صحبت می کنم نفس خودم هم تنگ شده است و مادرم در منزل از این آلودگی اذیت می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.