اصفهان شرق

ارسال 200 تخته چادر امدادی به سی سخت توسط هلال احمر اصفهان

کدخبر: 211038
1399/11/30 در ساعت 19:21

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی  اظهار داشت: بر اثر زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه سی سخت استان کهگلویه و بویراحمد، در شهرستان سمیرم خسارت جانی نداشتیم و مصدومیت‌ها جزئی بوده است  و تنها دیوار برخی از منازل و ساختمان‌ها در منطقه پادنای سمیرم ترک برداشته است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : بلافاصله سامانه IMS  استان فعال و جلسه مدیریت بحران این استان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مرکز Eoc جمعیت هلال احمر برگزار شد و 5 تیم ارزیابی از شهرستان سمیرم به روستاهای منطقه پادنا اعزام شدند.

وی افزود: پس از دستور آماده‌باش استان توسط ریاست جمعیت هلال احمر، در منطقه جنوب استان وضعیت نارنجی اعلام و در سایر مناطق امدادی وضعیت زرد اعلام شد و سپس تیم‌هایی از شهرستان های شهرضا، دهاقان و مبارکه به منظور اعزام به منطقه زلزله‌زده سی سخت با حضور در پایگاه امداد و نجات دولت قرین، به حالت آماده‌باش درآمدند.

محمدهاشمی خاطرنشان کرد : تاکنون ۲۰۰ تخته چادر به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شده است و در صورت تقاضا سایر کمک‌های امدادی به منطقه ارسال خواهد شد .

انتهای پیام/