سرویس: غیر تولیدی 19:21 - پنجشنبه 30 بهمن 1399

ارسال 200 تخته چادر امدادی به سی سخت توسط هلال احمر اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان روند امدادرسانی این جمعیت در زلزله سی سخت استان کهگلویه و بویراحمد تشریح کرد .

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی  اظهار داشت: بر اثر زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه سی سخت استان کهگلویه و بویراحمد، در شهرستان سمیرم خسارت جانی نداشتیم و مصدومیت‌ها جزئی بوده است  و تنها دیوار برخی از منازل و ساختمان‌ها در منطقه پادنای سمیرم ترک برداشته است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : بلافاصله سامانه IMS  استان فعال و جلسه مدیریت بحران این استان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مرکز Eoc جمعیت هلال احمر برگزار شد و 5 تیم ارزیابی از شهرستان سمیرم به روستاهای منطقه پادنا اعزام شدند.

وی افزود: پس از دستور آماده‌باش استان توسط ریاست جمعیت هلال احمر، در منطقه جنوب استان وضعیت نارنجی اعلام و در سایر مناطق امدادی وضعیت زرد اعلام شد و سپس تیم‌هایی از شهرستان های شهرضا، دهاقان و مبارکه به منظور اعزام به منطقه زلزله‌زده سی سخت با حضور در پایگاه امداد و نجات دولت قرین، به حالت آماده‌باش درآمدند.

محمدهاشمی خاطرنشان کرد : تاکنون ۲۰۰ تخته چادر به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شده است و در صورت تقاضا سایر کمک‌های امدادی به منطقه ارسال خواهد شد .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.