سرویس: اجتماعی 12:52 - جمعه 01 اسفند 1399

وضعیت استان اصفهان خوب است اما همسایه‌ها نه

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: تعداد افراد بستری‌شده در بیمارستان‌ها کاهش پیداکرده و خوشبختانه فوتی‌ها هم کاهش داشته است اما در استان فارس و استان‌های شمالی تعدادی از شهرها وضعیت قرمز دارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الله غلامی اظهار کرد: خوشبختانه استان اصفهان وضعیت خوبی دارد و تعداد قابل‌توجهی از شهرهای ما وضعیت آبی و تعدادی هم وضعیت زرد دارند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: تعداد افراد بستری‌شده در بیمارستان‌ها کاهش پیداکرده و خوشبختانه فوتی‌ها هم کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: شیب منحنی با توجه به حجم سفرها که انجام می‌شود و فعالیت بسیاری از مشاغل افزایش پیدا می‌کند و متأسفانه تعدادی از استان‌های مجاور ما وضعیت شیب منحنی آن‌ها روبه صعودی است.

غلامی گفت: در استان فارس و استان‌های شمالی تعدادی از شهرها وضعیت قرمز دارند، عدم رعایت دستورالعمل‌ها قطعاً ما را در شرایط بحرانی قرار می‌دهد و اگر دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری‌ها را انجام ندهیم، باید شاهد تغییر وضعیت رنگ استان باشیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اصفهان بابیان اینکه، این تغییر وضعیت قطعاً تبعات بسیار ناگواری برای استان ما خواهد داشت، افزود: وضعیت بازرسی‌ها و نظارت‌ها تشدید شده است و اجازه ورود به موادی استان اصفهان و شهرهای قرمز و نارنجی نمی‌دهیم و همچنان محدودیت‌ها و تردد شبانه ممنوعیتش وجود دارد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.