سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 00:58 - جمعه 23 خرداد 1393

مدیریت برق نواحی اصفهان در بهره برداری از پروژه روشنایی میدان امام رضای کوهپایه:

روشنایی شهرک نو بنیاد شهر تودشک در آینده نزدیک انجام می شود

مدیریت برق نواحی اصفهان گفت: پروژه برق رسانی به مسکن مهر کوهپایه و همچنین تامین روشنایی شهرک نوبنیاد تودشک و کمربندی کوهپایه در آینده نزدیک انجام می شود.

به گزارش اصفهان شرق: افتتاح از روشنایی میدان امام رضای کوهپایه با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون ریال در مسافت 1800 متر انجام شد. در این مراسم مهندس سلطانی مدیریت برق نواحی استان، مسئولین بخش کوهپایه حضور داشتند.

امام جمعه شهر کوهپایه در این مراسم با اشاره به تحولات عراق و اقدام اخیر داعش در سامرا، این اقدام دشمنان را محکوم کرد.

در ادامه این جلسه سلطانی قول مساعد بر پروژه برق رسانی به مسکن مهر کوهپایه و همچنین تامین روشنایی شهرک نوبنیاد تودشک و کمربندی کوهپایه در آینده نزدیک داد.

محمد رضا مجلسی شهردار شهر کوهپایه با اشاره به مهم خواندن پروژه های برق رسانی در شهر ها به روشنایی کمربند کوهپایه به طرف شهرک صنعتی اشاره و اظهار داشت: به علت شلوغی مسیر کمربندی و تردد وسایل سنگین در این مسیر تاریکی مسیر خطرات بسیاری را سبب می شود که به زودی با قول مساعد مهندس سلطانی و همکاری شهرداری طرح روشنایی از این مسیر انجام می شود.

شهردار کوهپایه با تشکر از مهندس سلطانی به منظور کمک های ایشان به مناطق شرقی از مفید بودن پروژه های روشنایی میدان امام رضا کوهپایه گفت: جاده ورودی میدان امام رضای کوهپایه به دلیل تردد مسافران به قصد مشهد مقدس مواجه است که با بهره برداری از پروژه روشنایی این میدان امکان تردد در این مسیر و استفاده از فضای معنوی شهدای گمنام شهر کوهپایه برای مسافران فراهم آمده و در رونق شهر نقش بسزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.