سرویس: غیر تولیدی 08:10 - پنجشنبه 30 بهمن 1399

ایجاد ۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی در سال ۹۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان است به نحوی که در سال جاری تاکنون موفق به ایجاد ۷ هزار و ۸۴۷ فرصت شغلی شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان اصفهان، کریم زارع با اشاره به نامگذاری ۲۹ بهمن ماه به عنوان روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اظهار داشت: این نهاد سال‌های متمادی است که سیاست توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از راه ایجاد اشتغال را دنبال می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان افزود: مهم‌ترین بخش در تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شغل به ویژه برای نیازمندان است که کمیته امداد استان اصفهان پرچمدار تحقق این مهم در استان اصفهان است، به نحوی که در سال جاری تاکنون موفق به ایجاد ۷ هزار و ۸۴۷ فرصت شغلی شده است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده برای ایجاد این تعداد شغل گفت: در این زمینه بیش از ۱۷۴ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در سال جاری پرداخت شده است و ۶ هزار و ۸۸ فرصت شغلی از مجموع ۷ هزار و ۸۴۷ شغل ایجاد شده از مسیر پرداخت این تسهیلات ایجاد شده است.

زارع اضافه کرد: هزار و ۷۹۵ نفر از مددجویان نیز با استفاده از خدمات کاریابی و بسته‌های تشویقی این نهاد جذب بازار کار شده‌اند و از حداقل حقوق اداره کار بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان یکی دیگر از خدمات این نهاد را فراهم‌سازی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی آموزش مددجویان مستعد اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ تاکنون ۱۰ هزار و ۲۳۰ مددجوی اصفهانی از آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.