سرویس: غیر تولیدی 12:30 - دوشنبه 27 بهمن 1399

پشت میز مذاکره چیزی جز خیانت و بدعهدی نخواهد بود/ قوی شدن ایران در دوران فشار حداکثری اتفاق افتاد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اتفاقات ۴۳ سال گذشته انقلاب به ما نشان داده است ایستادگی جواب‌گو است، میز مذاکره لبخند به اروپاییان ثابت کرده که پشت روکش مخملی جز خیانت و بدعهدی به توافق‌نامه‌های بین‌المللی چیز دیگری نیست.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا شب گذشته در مراسم سالگرد شهدای حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان، بر رعایت پروتکل‌ها در خیمه گلستان شهدا تأکید و اظهار کرد: به عنوان عضو ستاد مبارزه با کرونا عرض می‌کنم اگر این شهدا جانشان را برای امنیت و آسایش مردم فدا کردند امروز هم راضی نیستند به‌ واسطه تجمع بیش‌ از حد فردی دچار بیماری شود، پروتکل‌ها باید به طور کامل رعایت شود، ویروس کرونای انگلیسی در ایران گسترش پیدا کرده و شهر اصفهان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه بیان داشت: نیمه سال ۵۶ وقتی آمریکاییان و نهادهایشان ارزیابی خود را از دشمن‌های خاورمیانه اعلام کردند، کشور ایران با پادشاهی محمدرضا پهلوی را جایگاه مناسبی دیدند و اعلام کردند که هیچ تهدیدی منافع امریکا را در منطقه و ایران تهدید نمی‌کند.

وی افزود: در شرایطی که هر کس در هر نقطه زمین می‌خواست حرکتی انجام دهد یا وابسته به شرق بود یا غرب، حضرت امام با انقلاب اسلامی ایران این اصل را بر هم زد؛ به‌ واسطه شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و اعتقاد به دین اسلام و قرآن و ولایت و رهبر هوشمند و شجاع و مدیر تمام ظرفیت دشمن بر این قرار گرفت که ریشه جمهوری اسلام را از بیخ و بن برهم بزنند و هنوز ۲۰ روز از انقلاب نگذشته که در ۱۲ اسفند ۵۷ شاهد این هستیم که پادگان مهاباد کلیه امکاناتش به غارت می‌رود.

سردار فدا در خصوص اینکه جمهوری اسلامی چه امکانی را در دل منطقه ایجاد کرد و چه منافعی را از آمریکایی‌ها و غربی‌ها مورد تهدید قرار داده، بیان داشت: وقتی به تاریخ برگردیم می‌بینیم در دوره ۵۰ ساله جنگ سرد بین شوروی سابق و پیمان ورشو و امریکا و کشورهای اروپایی و پیمان ناتو تنها یک کشور وجود دارد در این منطقه که برنامه مارکسیست و شوروی سابق را مورد حمله قرار می‌دهد.

هزاران شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای در حال ایجاد شبهه درباره انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: در طول ۵۰ سال جنگ بین پیمان ورشو و پیمان ناتو و کشورهای شرقی و غربی تنها یک رادیوی آزاد در دل اروپا برنامه پخش می‌کرد، انقلاب اسلامی چه ظرفیتی را ایجاد که امروز هزاران شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان شبانه‌روز مشغول تبلیغ، ایجاد شبهه و حمله به اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان و تحلیل‌گران بزرگ آمریکایی با وقوع انقلاب اسلامی اعلام کردند سرنگونی رژیم ستم‌شاهی جابجایی افراد نیست جابجایی حکومت‌ها نیست آینده انقلاب اسلامی شرایطی را رقم خواهد زد که اساس و بنیان تفکر غربی را مورد سؤال و هجوم قرار خواهد داد.

سردار فدا با تأکید بر این که قبل از انقلاب اسلامی هیچ‌گونه عزت و سربلندی نداشتیم و همه‌چیزمان وارداتی بود، اظهار کرد: زمان جنگ جهانی دوم سران کشورهای بزرگ در کاخ سعدآباد حضور پیدا کردند و دنیا و غنائم را تقسیم کردند و حاضر نشدند در آن جلسه شاه ایران راه بدهند و با او مذاکره کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: انقلاب کردیم که عزت و سربلندی دست خودمان باشد و از آن روز با توطئه‌های مختلف روبرو شدیم، از همان روز اول دشمن شروع به ترور عوامل و عناصر مهم کرد و تاکنون نزدیک به ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کرده‌ایم؛ از همان روز اول خودمختاری بخش‌هایی مثل کردستان در دست دشمن قرار گرفت و مرکز هدایت آن‌ها سفارت‌خانه امریکا بود و در آبان ۵۸ که سفارت‌خانه توسط دانشجویان خط امام تصرف شد که انقلاب دوم نام گرفت در ادامه دولت موقت به دلیل وابستگی به غرب استعفا داد و حضرت امام ۹ ماه قبل از شروع جنگ و یک سال قبل از تهدیدات صدام دستور تشکیل بسیج‌های مردمی را داد.

وی گفت: تمام این ۴۲ سال و برنامه‌هایی که آمریکایی‌ها و غربی‌ها ریختند به سه منظور بوده است؛ اول از بین بردن جمهوری اسلامی با انواع کارها مثل تهدید و تحریم‌ و دولت موقت و نفوذی و تحمیل جنگ، وقتی نتوانستند گفتند باید شرایطی ایجاد شود که در رفتار و شیوه نگرش مسؤولان جمهوری اسلامی تغییر ایجاد شود و دست از ملت‌های مظلوم جهان و فلسطین و آرمان خواهی بردارند این کار را هم به‌ واسطه وجود رهبر انقلاب نتوانستند عملی کنند؛ پس گفتند دامنه گسترش جمهوری اسلامی را محدود می‌کنیم.

به برکت جمهوری اسلامی سنگر ما به پشت سواحل مدیترانه رسیده است

سردار فدا تصریح کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و وجود نیروهای مصلح خاک‌ریز و سنگر ما به ۲ هزار کیلومتر آن‌ طرف‌تر و پشت سواحل مدیترانه رسیده است، آمریکایی‌ها خودشان اظهار کردند کسی که همه نقشه‌های ما را نقش بر آب‌کرد جمهوری اسلامی است؛ آمریکایی‌ها در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله را مورد هجوم قرار دادند و حزب‌الله با جوانان رشید ۳۳ روز مقاومت کرد و صهیونیست‌هادرخواست آتش‌بس دادند؛ مسیر ارتباطی ما را با حزب‌الله را مورد حمله قرار دادند به‌ عنوان تشکیل خاورمیانه جدید در ادامه اول به افغانستان و عراق حمله کردند و جنگ نیابتی را راه‌اندازی کردند و کشورهای چند قسمتی را در دستور کار قرار دادند.

ما انقلاب کردیم تا ایستادگی کنیم

وی با تأکید بر اینکه به برکت داشتن رهبر هوشمند و شهدای جبهه مقاومت و مدافعان امنیت در سراسر کشور خواب و آرامش از چشمان رژیم صهیونیستی گرفته‌ شده است، افزود: این‌ها را مدیون ایستادگی و مقاومت و صبر و صبوری خانواده شهدا هستیم، آسایش و آرامش و امنیت را مدیون شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان امنیت هستیم.

سردار فردا بیان داشت: اگر در جنگ سیاست دفاعی را استفاده کردیم، به‌ مرور تجهیزات و ظرفیت خود را علی‌رغم تمام مشکلات بعد از جنگ بازسازی کردیم، در روش‌های خود تغییر دادیم و چنان قدرت گرفتیم که امروز توان موشک‌های هوایی و زمینی و مقابله را دارند و از بازدارندگی عبور کردیم و به ظرفیت عملیات پیش‌دستانه دست پیدا کردیم؛ مدیون شهدا و جوانان و فرماندهان این مرز و بوم هستیم، در شرایط سختی قرار داریم ولی به حول و قوه الهی از این شرایط هم عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: اتفاقات ۴۳ سال گذشته انقلاب به ما نشان داده است ایستادگی جواب‌گو است، امروز بعضی به دنبال دو دستگی در بین مردم هستند آن‌هایی که آسانی و فراوانی می‌خواهند باید مذاکره کنند و آن‌هایی که ایستادگی می‌کنند سختی و مشکلات را می‌خواهد اما این‌گونه نیست ما انقلاب کردیم که در سرنوشت خودمان تأثیرگذار باشیم، اگر مایل به ایستادگی نبودیم چرا انقلاب کردیم، ۸ سال جنگیدیم و ۲۳ هزار شهید دادیم و در مقابل انبوه قدرت‌ها ایستادگی کردیم.

پشت میز مذاکره چیزی جز خیانت و بدعهدی نخواهد بود

وی گفت: آن‌هایی که همه سوی توجه و همتشان امریکاست بدانند راه را اشتباه رفتند، به گفته رهبر انقلاب پشت میز مذاکره نشستن چیزی را حل نخواهد کرد و همه مشکلات امروز ما به‌ واسطه تدابیر قابل‌حل خواهد بود، میز مذاکره و لبخند به اروپاییان ثابت کرده که پشت روکش مخملی جز خیانت و بدعهدی به توافق‌نامه‌های بین‌المللی چیز دیگری نیست.

سردار فدا خاطرنشان کرد: ما، در سایه ایمان و اعتقاد ثابت کرده‌ایم قوی شده‌ایم و اصول و ارزش‌هایمان در دل منطقه جابازکرده و خریدار دارد، در سایه ایستادگی و مقاومت ثابت کردیم می‌شود ظرفیت وحدت جهان اسلام را متشکل فاطمیون، حیدریان و شهدای مدافع حرم در منطقه ایجاد کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: آن‌ وقتی که در جبهه مقاومت به دنبال فتح سنگرها بودیم دشمن توطئه تروریستی در اهواز و کردستان و حمله به مجلس را رقم زد، زمانی که در حال تحریم و مبارزه با بیماری کرونا هستیم و دانشمندان بزرگی مثل شهید فخری‌زاده دارند ما را به سرمنزل می‌رسانند شاهد ترور آن‌ها هستیم؛ امام در پیام قطع‌نامه فرمودند اسلام ابرقدرت‌ها را شکست خواهد داد، رهبر انقلاب فرمودند ما نماز جمعه و جماعت را در قدس خواهیم خواند، فشار حداکثری و معمارش به زباله‌دان تاریخ سپرده شد.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد: این حضور پرشور ثابت کرد مردم پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند و امروز در شرایطی هستیم که هر لحظه دفاع از انقلاب برابر است با دفاع از کل انقلاب.

سردار فدا در پایان با تأکید بر اینکه پیشرفت و قوی شدن ما در دوران فشار حداکثری اتفاق افتاد؛ خاطرنشان کرد: استراتژی تهدید دشمن شکست خورد و رهبر انقلاب نیز فرمودند که نه مذاکره خواهیم کرد نه جنگ خواهد شد، انتخابات آینده و حضور حداکثری باز هم این را ثابت خواهد کرد و تشکیل دولت جوان انقلابی کارآمد ولایی حلال مشکلات است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.