سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:07 - پنجشنبه 22 خرداد 1393

توصیه مشاور موسسه رزمندگان به کنکوری های جرقویه ای:

فرصت ها را غنیمت شمرده و از تعطیلات تابستان حداکثر استفاده را ببرید

مشاور موسسه ی رزمندگان استان اصفهان گفت: دانش آموزان با برنامه ریزی و مدیریت زمانی در تابستان می توانید 70 درصد خود را برای کنکور 94 آماده کنید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: یکی از دغدغه های دانش آموزان سال چهارم( پیش دانشگاهی ) کمبود وقت و زیاد بودن مطالب درسی است در این راستا دانش آموزان باید از تابستان خود استفاده کافی ببرند.

در همین راستا مسئول آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا و بسیج دانش آموزی منطقه جلسه ای تحت عنوان اهمیت دادن به تابستان و آمادگی برای کنکور 94برای دانش آموزان سال سوم متوسطه در سالن اجتماعات مدرسه فاطمیه با حضور مظاهری مشاور موسسه ی رزمندگان استان اصفهان برگزار کرد.

Vater-Mark565656

مشاور موسسه ی رزمندگان استان در این باره به اشاره به دغدغه دانش آموزان در رابطه با کنکور اظهار داشت: یکی از دغدغه های دانش آموزان و اولیای آنها پذیرفته شدن در مراکز آموزش عالی برتر با کسب رتبه خوب می باشد و آمادگی کنکور یک پروسه مهم فردی خانوادگی می باشد که به عوامل و اسباب و لوازم متعددی نیاز دارد تا به نتیجه برسد.

مظاهری به دانش آموزان سال سومی تاکید کرد: از تابستان پیش رو کاملا استفاده نمایند چرا که هر سال دغدغه ی دانش آموزان سال چهارمی کمبود وقت و زیاد بودن مطالب درسی می باشد و شما باید کتاب های سال های اول تا سوم را در تابستان مرور کرده باشید و در سال چهارم به رفع نقاط ضعف خود پرداخته تا با کمبود وقت مواجهه نشوید.

وی در پایان با اهمیت دادن به فرصت تعطیلات تابستان برای کنکوری ها افزود: 70 درصد منابع کنکور سراسری از نظر حجم و تعداد منابع از دروس سال های اول تا سوم می باشد و شما دانش آموزان با برنامه ریزی و مدیریت زمانی در تابستان می توانید 70 درصد خود را برای کنکور 94 آماده کنید.

Vater-Mark555

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “فرصت ها را غنیمت شمرده و از تعطیلات تابستان حداکثر استفاده را ببرید”

  1. سید گفت:

    از برگزاری چنین برنامه هایی که با دلسوزی و آینده نگری است قدردانی کرده و بسیار خوشحالیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.