سرویس: غیر تولیدی 15:42 - پنجشنبه 23 بهمن 1399

کشف یک تُن و 480 کیلو مواد مخدر توسط پلیس اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 3 باند قاچاق و کشف یک تُن و 480 کیلو انواع مواد افیونی در عملیات نصر112 توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از فعالیت 3 باند در زمینه قاچاق مواد مخدر  ازشرق کشور به مرکز مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این راستا عملیاتی تحت عنوان «نصر ۱۱۲» در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طراحی و پس از چند روز اقدام اطلاعاتی اجرا و در نهایت ۳ باند قاچاق مواد افیونی حین عبور از منطقه شرق این استان شناسایی و با اقدام به موقع ماموران متوقف شدند.

وی گفت: در این عملیات در مجموع ۶ دستگاه خودروی سواری توقیف، ۱۸ قاچاقچی دستگیر و یک تُن و ۴۸۰ کیلو مواد افیونی شامل یک تُن و ۴۳۸ کیلو تریاک، ۲۳ کیلو حشیش و ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

هاشمی‌فر در ادامه از انهدام ۸۵ باند قاچاق و کشف ۴۶ تُن انواع مواد مخدر طی مدت ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اشرافیت و هوشمندی بالای ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه ها و طرح های مقابله با باندها و شبکه‌های کلان قاچاق مواد افیونی و برخورد با توزیع کنندگان خُرد این گونه مواد با جدیت و قاطعیت تمام تداوم دارد و افرادی که در این زمینه فعال هستند مطمئن باشند که مسیرهای استان اصفهان برای آنان امن نخواهد بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.