اصفهان شرق

ملتی که همه‌ کالاهایش وارداتی بود اکنون موشک‌های نقطه زن دوربرد دریایی می‌سازد

کدخبر: 210209
1399/11/19 در ساعت 07:04

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای نماز جمعه شهرگرگاب اظهار کرد: ملتی که همه‌چیزش وارداتی بود به برکت برنامه‌ریزی‌های درست و توانمندی‌های مهندسان جوان خود اکنون موشک‌های نقطه زن دوربرد دریایی می‌سازد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان عج استان اصفهان که در حضور جمعیت گسترده‌ای از مردم این شهر که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند سخن می‌گفت افزود: سپاه پاسداران در رزمایش اخیر، موشکی با برد 1800کیلومتر را آزمایش کرد که هدف دریایی متحرک را در دریا با دقت منهدم کرد.

وی ادامه داد: توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران فقط به بخش دفاعی محدود نمی‌شود، از جمله این‌که علاوه بر توانمندی در صنعت داروسازی، ساخت واکسن کرونا و کنترل این بیماری حتی بهتر از آمریکا و اروپا، در تولید فولاد و فن‌آوری نانو هم، در ردیف کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.

سردار فدا به برپایی راهپیمایی موتوری بسیجیان در آغاز چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در22 بهمن اشاره کرد و تشکیل دولت جوان انقلابی، حزب الهی و ولایت مدار را با حضورحداکثری ملت با بصیرت ایران در انتخابات 1400ریاست جمهوری نوید داد.

وی علل اصلی مشکلات اقتصادی را عمل نکردن برخی از مسئولان به دستورات اسلامی، بی‌توجهی به ظرفیت‌های جوانان و چشم امید داشتن به میز مذاکره با آمریکا و اروپا بیان کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان در ادامه سخنان خود به موضوعات مهمی همچون صدور انقلاب اسلامی به کشورهای غرب آسیا و آفریقا،  تقویت روحیه استکبارستیزی در بین ملت‌های اسلامی، وحشت رژیم کودک کش صهیونیستی از پیروزی‌های جبهه مقاومت و تهدید شدن در مرزهای این رژیم و شکست‌های پی‌درپی رژیم تروریست آمریکا از ایران و جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان اشاره کرد.

وی تأکید کرد که بر اساس بشارت‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، نماز جماعت مسلمانان شیعه و سنی جهان اسلام 23 سال دیگر با فروپاشی کامل رژیم اشغال گر صهیونیستی در قدس شریف اقامه خواهد شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: رژیم آمریکا که از سقوط جمهوری اسلامی ایران دم می‌زد و مسئولان را به در پیش بودن تابستان داغ فتنه و ناامنی داخلی تهدید می‌کرد، حالا به مرحله از فروپاشی نزدیک شده است ؛ در چنین شرایطی مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن در درون دژ نظامی برگزار می‌شود و فقر و فحشای بسیار و اختلافات عمیق نژادی بین مردم  و ارتش در این کشور گسترده شده است.

سردار فدا ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت قابل‌توجهی برای برهم زدن منافع آمریکا در بین مردم کشورهای غرب آسیا به وجود آورده است، به همین علت است که جبهه رسانه استکبار هزاران شبکه ماهواره‌ای و کانال خبری را در فضای مجازی برای مهار این نظام مستحکم راه‌اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: آمریکائی‌ها اعتراف کردند با وجود 7 تریلیون دلار هزینه در غرب آسیا نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را سرنگون سازند و امنیت رژیم صهیونیستی را برقرار کنند.

وی توضیح داد: این موفقیت‌ها به علت هدایت‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نایب امام زمان (عج)، مدیریت عالی صحنه نبرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با داعش تکفیری و عقبه آن و جان‌فشانی‌های سربازان مدافع حرم به‌دست‌آمده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با ذکر این نکته که نبرد جبهه باطل علیه ملت ایران  با خروج آمریکایی‌ها از غرب آسیا پایان خواهد یافت، درباره توطئه جدید آمریکا برای تغییر رفتار مسئولان کشور با فشار، تحریم و تهدید سخن گفت.

سردار فدا بر اساس اسناد تاریخی و اعتراف رسانه‌های غربی، رژیم پهلوی را رژیم فاسد و سرسپرده که اختیاری از خود نداشت و همه مقدراتش تحت کنترل مستشاران آمریکایی بود معرفی کرد.

وی گفت: 60 هزار مستشار آمریکایی در حالی در ایران حضور داشتند که از رژیم شاه حق توحش می‌گرفتند و کنترل کامل همه بخش‌های ارتش و وزارتخانه‌های کشور را در دست داشتند.

انتهای پیام/