سرویس: غیر تولیدی 15:51 - چهارشنبه 15 بهمن 1399

بهره‌برداری از 70 پروژه گازرسانی استان اصفهان در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر سالجاری ۷۰ پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر ۶۲۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر سالجاری ۷۰ پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر ۶۲۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به شهر انارک به روش CNG خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۶۹۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای فرح آباد، سهیل و سپرو از توابع شهرستان نایین و همچنین روستاهای چوپانان، چاه ملک و قادرآباد که این سه روستا به روش CNG انجام پذیرفته نیز افتتاح خواهد شد و در مجموع بیش از ۱۳۵۰خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی استان، برخوردار خواهند شد.

علوی همچنین از افتتاح گازرسانی به ۴شهرک صنعتی ، واقع در قمصر کاشان، شهرعسگران، اژیه و منطقه پرزان در شهرستان شهرضا، خبر داد و افزود: گازرسانی به ۵۰ مرغداری در شهرستان نایین، کشتارگاه صنعتی نجف آباد و یک گلخانه در شهر علویجه از پروژه های مهم بخش صنعت می باشد که به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهانگفت: گازرسانی به ۱۱۰ واحد مسکن مهر در شهرستان فلاورجان، شهرک مسکونی یاسر در شهرستان خوانسار و مجتمع مسکونی رزلند در شهرستان آران و بیدگل، از پروژه‌های بخش خانگی است که در این ایام مبارک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بهره‌برداری از ایستگاه تقلیل فشار شهرک صنعتی خمینی‌شهر به منظور تامین گاز مشترکین جدید این منطقه و همچنین بهره‌برداری از سه ساختمان اداری، پست امداد و پشتیبانی در شهرهای سجزی، چادگان و گوگد (از توابع شهرستان گلپایگان )را از دیگر پروژه های  قابل افتتاح در استان اصفهان عنوان کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.