سرویس: غیر تولیدی 15:15 - چهارشنبه 15 بهمن 1399

توقیف ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق که توسط یک کامیون کشنده تانکردار حمل می‌شد، خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک کامیون تانکردار در منطقه شاهپور جدید اقدام به بارگیری نفت گاز قاچاق کرده و در حال انتقال محموله به یک استان دیگر است که بلافاصله وارد عمل شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران مجرب به محل مورد نظر اعزام و کامیون تانکردار را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو ۳۲ هزار لیتر نفت گاز را حمل می‌کرد که راننده مدارک مثبته گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

ریاحی تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هرگونه قاچاق کالا و ذخایر کشور باعث تورم و رکود اقتصادی در کشور می‌شود که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.