سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 09:00 - پنجشنبه 22 خرداد 1393

مدیریت اداره مخابرات مراکز تابعه استان طی بازدید از شهر حسن آباد گفت:

نارسایی های مربوط به اینترنت پر سرعت بر طرف خواهد شد

مدیریت اداره مخابرات مراکز تابعه استان گفت: ایجاد اینترنت پرسرعت در رامشه– اسفنداران و مالواجرد از توابع جرقویه علیا در اولویت خواهد بود و در شهر حسن آباد نیز نارسایی های مربوط به اینترنت پر سرعت بر طرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: پیرو خبر مبنی بر تلاش مسئولین شهر برای ایجاد اینترنت پرسرعت و رسیدگی به تلفن های دشت جهان و شهرک فجر که در تاریخ 11/3/93 توسط اصفهان شرق منعکس شده بود در روز 21/3/93 مسئولین مخابرات استان برای رسیدگی به آن موضوعات از شهر حسن آباد بازدید کردند.
اقایان انصاری مدیریت اداره مخابرات مراکز تابعه اصفهان– زاهدی معاونت مرکز مخابرات، ملکی مدیریت امور مشترکین استان و حیدری مسئول شبکه های شهرهای ورزنه و حسن اباد، بازدید میدانی از شهر و مرکز مخابرات داشته و در جلسه که در شهرداری با حضور شهردار– بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل شده بود شرکت کردند.

در این جلسه علیرضا صادقی ریئس شورای شهر ضمن خیر مقدم به حضار به بیان مشکلات در خصوص تلفن های ثابت و اینترنت در نقاط مختلف شهر پرداخت.
در ادامه شهردار و بخشدار نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور انصاری و همراهان در منطقه به بررسی مشکلات در مورد اینترنت و تلفن های ثابت و خطهای GSM پراختند.

Vater-Mark11

انصاری در خصوص مشکلات مطرح شده توسط مسئولین به بیان مطالب ذیربط پرداخت و اظهار داشت: از سال 88طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اصل 44 و خصوصی سازی، اداره مخابرات نیز به صورت خصوصی اداره می شود و در این راستا ما مشترکین خود را در طبقه بالا قرار داده و از خدمات رسانی به آنها دریغ نکرده و آن را وظیفه ی اصلی خود می دانیم. لیکن کارهای اداره مخابرات بر اساس اولویت بندی در سطح مناطق انجام می شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی تلفن های ثابت افزود: در خصوص مشکل تلفن های ثابت شهرک فجر و دشت جهان نیز تصمیاتی گرفته شد و در اسرع وقت به انها رسیدگی خواهد شد و ایجاد اینترنت پرسرعت در رامشه– اسفنداران و مالواجرد نیز در اولویت خواهد بود و در شهر حسن آباد نیز نارسایی های مربوط به اینترنت پر سرعت بر طرف خواهد شد.

مدیریت اداره مخابرات مراکز تابعه استان در ادامه بیان داشت: ما باید طوری فرهنگ سازی کنیم که استفاده از خط GSmدر بین مردم رواج پیدا کند چراکه این خط کم هزینه تر خواهد بود و مقرر شد که یکی از مسئولین مخابرات در تاریخ مشخصی در بین مردم حاضر شود و از مزایای این خطوط اطلاعاتی را به مردم بدهند و مردم از این خط به عنوان خط ثابت تلفن خود استفاده کنند .

انصاری در مورد مشکل شبانه روزی نبودن 118 و 117 مرکز مخابرات حسن اباد گفت: شماره 118 و 117 مخابرات حسن آباد را به اپراتور مرکز وصل می کنیم تا مردم اطلاعات مورد نیاز خود را بتوانند در طول 24 ساعته در یافت کنند.

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “نارسایی های مربوط به اینترنت پر سرعت بر طرف خواهد شد”

  1. علی 11 گفت:

    دست مسئولین شهر درد نکند که در امر بر طرف کردن مشکلات شهر تلاش می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.