اصفهان شرق

راه‌اندازی پویش مردمی هرخانه یک پرچم به مناسبت دهه فجر

کدخبر: 209804
1399/11/15 در ساعت 10:36

به گزارش اصفهان شرق؛  پویش هر خانه یک پرچم همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اداره تبلیغ مجازی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شد.

بی‌شک نظام جمهوری اسلامی را می‌توان پرچمدار مذهب تشیع و امید دل مستضعفین جهان با نگرش‌های گوناگون در عصر حاضر دانست. نظامی که ترس بر جان و پیکر مستکبرین و معاندین جهان انداخته و در نهایت مصداقی شده است برای این آیه شریفه که خداوند متعال می‌فرماید: «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» پس طبیعی است که دشمنان راه حق با تمام قوا در مقابل آن صف کشیده و دنبال آن باشند با هر وسیله‌ای که بتوانند اسباب تضعیف آن را فراهم آورند که این خود وظیفه را بر دوش مومنان و مدافعان حقّ سنگین‌تر خواهد کرد.

حال که در ایام جشن‌های چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم لازم است با تأسی بر تاکیدات مقام معظم رهبری بر این محتوا که «در دهه فجر بر سَر در هر خانه‌ای پرچم بزنید، پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزار در بیاورید. نشان بدهید که ملّت، این خاطره را گرامی می‌دارد» اسباب عظمت بیشتر بخشیدن را برای این شجره طیبه فراهم آوریم تا آرامشی باشد بر قلوب مؤمنین و تعظیمی باشد برای شعائر الهی که خداوند متعال درباره آن می‌فرماید: «وَ مَن یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ»

در این راستا توسط اداره تبلیغ مجازی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه پویش بزرگ و مردمی #هرخانه یک پرچم راه اندازی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در ایام‌الله دهه فجر با تهیه پرچم سه رنگ ایران اسلامی، در این پویش همگانی شرکت کنند و پس از نصب آن در اتاق یا بر سر در خانه یا مغازه یا هر محیط دیگر، تصویر آن را برای شرکت در این پویش بزرگ مردمی ارسال کنند. به شرکت کنندگان در این پویش به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را به آیدی asatid121@ در همه محیط های فضای مجازی ارسال کنند و با جستجوی هشتگ #ایرانپیروز یا هشتگ #هرخانهیکپرچم به تولیدات این پویش دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/