سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:22 - دوشنبه 13 بهمن 1399

اصفهان در صدر جذب اعتبارات بخش گلخانه‌ای در کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: این استان در احداث گلخانه رتبه اول کشور را دارد، اما از نظر سطح موجود گلخانه در رتبه سوم کشور قرار گرفته‌ایم.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مهرداد مرادمند با بیان اینکه امسال ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بخش گلخانه‌ای در استان اصفهان جذب شده است گفت: این استان در احداث گلخانه رتبه اول کشور را دارد، اما از نظر سطح موجود گلخانه در رتبه سوم کشور قرار گرفته‌ایم.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان با هفت هزار و ۵۰۰ هکتار سطح کشت گیاهان دارویی رتبه اول کشور را دارد افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ میلیاردریال تسهیلات در این بخش پرداخت شده است.

وی با اشاره به تغییر الگوی کشت گیاهان دارویی، پسته و زعفران در اردستان گفت: این طرح در شهرستان اردستان آغاز شده و نیازمند تامین اعتبار در قالب تسهیلات است.

مرادمند افزود : ۳۵ میلیارد ریال تخصیص اعتبار با پیگیری نماینده مردم اردستان برای بازسازی قنات‌های این شهرستان در نظر گرفته شده و در ۱۲۰ رشته قنات اجرای آن شروع شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.