سرویس: غیر تولیدی 11:33 - دوشنبه 13 بهمن 1399

قالیباف:

کم و کاستی‌های زندگی‌مان به دلیل فاصله گرفتن از مسیر حضرت امام(ره) است/ انقلابی دلباخته برای حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد

رئیس مجلس با تاکید بر آنکه امروز، انقلابی دلباخته مردم کسی است که در مسیر حل مشکلات آنان گام بردارد، گفت: اگر در زندگی دچار کم و کاستی و مشکلات هستیم به دلیل فاصله گرفتن از مسیر حضرت امام و راه ایشان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 13 بهمن 99) در مراسم تجدید میثاق هیأت رئیسه مجلس یازدهم با آرمان‌های امام(ره) راحل در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش‌های امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی باعث احیای تاریخ شده و باعث عزت مسلمین در جهان شد.

وی افزود: امام(ره) به ما یاد داد و آموخت و نشان داد که اگر بر راه او مصمم و پایبند باشیم، حتی می‌توان رژیم تا دندان مسلح و منحوس پهلوی و زیاده‌خواهان و قدرت طلبان و مستکبران جهانی را شکست داد؛ مردم کشورمان با توکل به خداوند در مسیر او مبارزه کرده و نتیجه گرفتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما امروز در اداره کارهایمان دچار مشکلات کم و زیاد هستیم و چالش‌هایی وجود دارد و مردم ما در زندگی روزمره خود دچار کم و کاستی و فشارهای متعددی هستند، به این دلیل است که ما از مسیر امام(ره) و راه امام(ره) فاصله گرفتیم.

قالیباف اظهار داشت: امام(ره) بر مردم باوری بوده و اعتقاد به محرومین و مستضعفین داشت ضمن این که تلاش می‌کرد بار را از دوش مردم و کارگران و مزدبگیران بردارد؛ امام(ره) برای عدالت نهیب می‌زد و تلاش می‌کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز هرکجا ضعف و مشکل داریم ریشه در فاصله گرفتن از افکار و مکتب امام(ره) است؛ امروز بازگشت به امام(ره) و افکار امام(ره) و مکتب امام(ره) راه یکایک ماست.

وی تأکید کرد: امروز، انقلابی و دلباخته مردم کسی است که در مسیر حل مشکلات آنان گام بردارد؛ امروز ما به عنوان یک مجلس انقلابی که این نام را از مقام معظم رهبری گرفته‌ایم باید سنگربان راه و مکتب امام(ره) باشیم.

قالیباف تصریح کرد: باید بکوشیم مجلس انقلابی دغدغه مردم را دنبال کرده و خداباوری، مردم باوری، مردم محوری، را در کلام امام(ره) تحقق ببخشیم؛ چراکه ایشان فرمودند ما می‌توانیم که این موضوع در کلام مقام معظم رهبری هم وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز به همراه مجموعه هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس گرد هم آمده‌ایم تا با امام(ره) عزیز بیعت کنیم و به گونه‌ای اقدام کنیم که شرمنده مردم عزیز نباشیم؛ نباید به گونه‌ای عمل کنیم که فردای قیامت مدیون شهدا و امام(ره) شهدا باشیم؛ امروز هم خدمت‌گزار مرم عزیز هستیم و باید بتوانیم رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی ایشان که راهگشا برای آینده کشور است عملیاتی کرده و در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: ما وقتی انقلابی هستیم که ایران قوی و پرافتخار داشته باشیم؛ ایران قوی را وقتی داریم که تک تک هر ایرانی قوی باشد و همگی بتوانیم در مسیر پیشرفت و عدالت حرکت کنیم.

قالیباف افزود: با ظرفیت‌های موجود در کشور کارآمدی دین در اداره جامعه که فلسفه و اعتقاد امام(ره) است را نشان داده و باید آن را اجرایی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بر اساس تفکر امام(ره)، نظام سیاسی و اعتقادی‌اش برخاسته از فرهنگ اهل بیت(ع) و قرآن است را در عمل نشان دهیم.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که روح پاک امام(ره) راحل و روح مطهر شهدا و تلاش مجاهدان و دعای خیر خانواده معظم شهدا منجر به آن شود که همگان در مسیر امام(ره) و راه امام(ره) برای تحقق خواسته‌های ایشان و مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.