سرویس: غیر تولیدی 16:30 - شنبه 11 بهمن 1399

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه

سه کلیک تا یزد

حالا بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد بهتون بگیم تا در سفر به یزد از این نکات استفاده کنید…

یزد چگونه شهری است؟

شهر یزد از مراکز مذهبی و پر شور ایران با مساحتی حدود 2397 کیلومتر مربع در حاشیه کویر ایران آرام گرفته است. بافت تاریخی با ارزش و بافت سنتی بی نظیر شهر یزد سبب شده است نام این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شود. در کنار جاذبه های تاریخی، شور و اشتیاق مذهبی شهر یزد، حسینیه های بزرگ و مجهز، سبک سینه زنی و نوحه خوانی خاص این شهر نیز سبب شهرت بیشتر یزد گشته است. البته باید اضافه کرد هم زیستی زیبای مذاهب و ادیان مختلف در شهر یزد می تواند به نمونه ای عالی برای همه تبدیل شود.

فرودگاه یزد

فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی با مساحتی حدود 575 هکتار در غرب شهر یزد ساخته شده است. هدف از احداث این فرودگاه در بدو امر انجام پرواز های تجاری و برخی پروازهای آموزشی نظامی بوده است. با گذشت زمان این فرودگاه به فرودگاه مسافربری تبدیل شد تا جایی که امروز می توان آن را دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و تعداد مسافر به حساب آورد. هر روز پروازهای داخلی از شهرهای تهران، مشهد، اهواز، کیش و بندرعباس به این فرودگاه و از این فرودگاه به دیگر شهر ها انجام میشود. همچنین پروازهای بین المللی از شهرهای نجف، بغداد، دمشق، جده و مدینه به فرودگاه بین المللی یزد در رفت و آمد هستند. در حال حاضر به طور متوسط روزانه 20 پرواز به این فرودگاه رفت و آمد میکنند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد

موقعیت جغرافیایی شهر یزد سبب شده است آب و هوای این شهر کویری و گرم و خشک باشد. به همین دلیل بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد و سفر به این شهر از نظر آب و هوایی ماه های خنک تر سال (اوایل آبان ماه تا اواخر بهمن) و نیز فصل بهار می باشد. از نظر ساعت پرواز نیز چون زمان تقریبی پرواز تهران یزد 67 دقیقه میباشد، هر ساعتی از شبانه روز می تواند مناسب باشد. اما باید این را هم در نظر داشت که در ماه های خنک سال بها خاطر اینکه مسافران زیادی به این شهر سفر میکنند، ممکن است قیمت بلییط هواپیما افزایش پیدا کند و اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت هستید، باید فصول گرم سال را برای سفرتان انتخاب کنید.

بلیط ارزان هواپیما یزد

قیمت بلیط هواپیما یزد نیز مانند هر مقصد دیگری تحت تأثیر عواملی مانند کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی، نوع بلیط و… قرار دارد. به همین دلیل برای خرید بلیط ارزان هواپیما یزد به جای اینکه از ابتدا به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما بگردید، قیمت بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه ارزان ترین بلیط، مناسب ترین بلیط برای شما نمی باشد، بهتر است پیش از خرید تمامی شرایط و امکانات پرواز را بررسی کرده و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین بلیط هواپیما یزد را بخرید.

در ادامه به بررسی برخی از شرایط تأثیر گذار بر قیمت بلیط می پردازیم:

کلاس پروازی: معمولا صندلی های هواپیما در سه کلاس پروازی دسته بندی می شوند: فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی. بهتر است بدانید که بلیط های فرست کلاس گران ترین بلیط ها هستند و شامل خدمات ویژه ای می شوند. صندلی های بیزینس کلاس خدمات کمتری دریافت می کنند و قیمت پائین تری دارند. در نهایت ارزان ترین کلاس بلیط ها اکونومی کلاس است که شامل بیشترین تعداد صندلی در هواپیما می شود. این کلاس پروازی خدمات خاصی دریافت نمی کند اما برای پرواز کوتاه مدتی مانند پرواز یزد مناسب هستند.

شرکت های هواپیمایی: همان طور که می دانید امروزه شرکت های هواپیمایی متعددی خدمات خود را در اختیار مسافران قرار می دهند. هر چه شرکت های هواپیمایی بزرگ تر و مشهورتر باشند، قیمت بلیط هواپیما یزد آن ها بالاتر می رود. در هنگام خرید بلیط هواپیما یزد بهتر است قیمت بلیط را در شرکت های هواپیمایی مختلف بررسی کنید تا بتوانید مناسب ترین و ارزان ترین بلیط را خریداری کنید.

نوع بلیط: بلیط های هواپیما به سه صورت به دست مسافران می رسد: بلیط های سیستمی، بلیط های چارتر و بلیط های لحظه آخری. بلیط های سیستمی مستقیماً از طریق خود شرکت های هواپیمایی عرضه می شوند. معمولاً قیمت ثابتی دارند و در صورت نیاز می توانید تاریخ یا اسم روی بلیط را تغییر دهید و یا آن را کنسل نمائید. بلیط های چارتری در زمانی عرضه می شوند که یک آژانس مسافرتی تمام یا بخشی از صندلی های هواپیما را اجاره می کند و رأساً اقدام به فروش آن ها می نماید. در این حالت قیمت بلیط را آژانس هواپیمایی تعیین می کند. بلیط های چارتر نوسانات قیمت زیادی دارند. امکان تغییر تاریخ، نام و یا کنسلی در این حالت وجود ندارد. درست است که گاهی به خصوص در زمان کمی مسافر قیمت این نوع بلیط پائین تر از بلیط سیستمی می رود اما بهتر است قبل از خرید شرایط آن را کاملاً بررسی کرده و قیمت بلیط های سیستمی را نیز چک کنید و سپس اقدام به خرید بلیط نمائید. نوع آخر بلیط، بلیط های لحظه آخری هستند. پیش می آید که در آخرین ساعات پیش از پرواز تعدادی از بلیط های هواپیما فروش نرفته باشد، در این حالت چنین بلیط هایی ارزان تر از دو نوع دیگر عرضه می شوند. این نوع بلیط بیشتر به درد کسانی می خورد که در لحظه آخر تصمیم به سفر می گیرند.

شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط یزد

در حال حاضر هواپیماهای شرکت های هواپیمایی ایران ایر، کاسپین، نفت (کارون)، کیش ایر و آسمان به فرودگاه یزد رفت و آمد می کنند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد برای شما

شاید بهترین زمان برای سفر به یزد از نظر آب و هوایی ماه های سرد سال و تعطیلات نوروز می باشد. در این ایام گردشگران زیادی به شهر بادگیرها می روند تا با استفاده از آب و هوای معتدل این ماه ها به راحتی در شهر گردش کنند و از جاذبه های گردشگری بسیار این شهر کهن بازدید نمایند. البته این ازدحام سبب بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل در این ایام می گردد. از طرف دیگر از آنجا که شهر یزد از شهرهای مذهبی ایران بوده و به خصوص در دهه اول محرم عزاداری های با شکوه و مراسمی خاصی در این شهر برگزار می شود که گردشگران مذهبی برای بازدید از این مراسم در دهه اول محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا به یزد می روند و این ایام نیز از بهترین زمان های خرید بلیط هواپیما یزد محسوب می شود.

البته اگر دوست دارید زمانی به یزد بروید که شهر خلوت تر باشد و بتوانید راحت تر در کوچه پس کوچه‌های شهر گردش کنید، بهتر است در زمانی غیر از این ایام به این شهر سفر کنید.

با توجه به توضیحات بالا مشخص می شود که بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد برای هرکس با شخص دیگر فرق می کند و بهتر است شما با توجه به شرایط و سلیقه خود بهترین زمان سفر خود را تعیین کرده و برای رزرو و خرید بلیط هواپیما یزد اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.