سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:14 - شنبه 11 بهمن 1399

۱۲ بهمن با ۱۲ طرح در منطقه ۱۲شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» فردا ۱۲ طرح خدماتی، عمرانی و فرهنگی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛،، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: فردا در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» طرحهای خدماتی، عمرانی و فرهنگی منطقه ۱۲ با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

او تصریح کرد: احداث خیابان آرمان در منطقه ۱۲ یکی از مطالبات ساکنان و معتمدان این منطقه در ملاقات‌های مردمی بود که با هزینه ۳۹۵ میلیارد ریال احداث شده و بهره‌برداری می‌شود.

شهردار اصفهان با اشاره به احداث پارک‌سوار عاشق آباد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۸ میلیارد ریال به عنوان یکی از پروژه‌های اثرگذار منطقه ۱۲ احداث شده و در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بهره‌برداری می‌شود؛ پارک سوار یکی از بخش‌های مهم توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی است.

او با بیان اینکه فردا عملیات اجرایی احداث خیابان ۱۲ بهمن نیز در منطقه ۱۲ آغاز می‌شود، ادامه داد: در هفته گذشته از مرکز توانمندسازی بانو امامی این منطقه با حضور «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بهره‌برداری شد.

نوروزی با بیان اینکه مرکز توانمندسازی بانو امامی با هدف توانمندسازی و کارآفرینی زنان احداث شده است، اظهار امیدواری کرد: این پروژه‌ها و اقدامات زمینه تامین رفاه و آرامش بیشتر برای مردم این منطقه را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.