سرویس: اخبار شهرستان 10:20 - شنبه 11 بهمن 1399

در شورای آموزش و پرورش جرقویه علیا مطرح شد؛

مراسم 12 بهمن سالروز ورود امام (ره) به میهن اسلامی در جرقویه علیا برگزار می شود

جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضای این شورا با موضوعات گرامیداشت روز 12 بهمن و دهه فجر، تجهیزات آموزش مجازی و بررسی اسناد مالکیت مدارس در هنرستان برکت برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، در این جلسه ابتدا رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) در خصوص گرامیداشت روز 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت:

برنامه‌های دهه فجر در جرقویه علیا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود  و بزرگداشت دهه فجر نباید به بهانه کرونا کمرنگ دیده شود و با طراحی برنامه‌های با شرایط روز و ایده‌های نو باید باشکوه برگزار شود.

غلامرضا منصوری در ادامه افزود: برنامه های روز 12 بهمن در جرقویه علیا با نواختن زنگ انقلاب در هنرستان برکت آغاز می شود و در این مراسم یکی از مسئولین سخنرانی خواهد کرد.

منصوری در ادامه با اشاره به تجهیز آموزش مجازی افزود: امسال 42 تبلت و دو گوشی  از طرف خیرین بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده است و 85 خانواده جهت گرفتن وام 4 درصد به بانک ملی معرفی شده اند تا هیچ دانش آموزی از آموزش باز نماند.

بخشدار جرقویه علیا با بیان اینکه فضای دهه فجر و روحیه شادابی و نشاط به بهانه دهه فجر باید در جرقویه علیا ایجاد شود افزود: کوتاهی و کمرنگ کردن برنامه‌های دهه فجر به بهانه کرونا پذیرفته نیست و مراسم با جمعیت محدود و البته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و یا سایر برنامه‌های بدون جمعیت برگزار می‌شود.

در ادامه معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش نیز با اشاره به برنامه های روز 12 بهمن افزود: در این روز مسابقه ای به صورت مجازی از وصیت نامه امام خمینی(ره) و سردار سلیمانی  و سرود های انقلابی بین دانش آموزان  برگزار خواهد شد وبه نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین یادواره شهید مهدی جمشیدی نیز از طرف بسیج دانش آموزی شهید باهنر در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

هم جنین همایش دوچرخه سواری راس ساعت 11 صبح روز 12 بهمن از دبیرستان شهید مطهری آغاز خواهد شد و با حرکت در طول خیابان امام حسین (ع) و جمهوری و آزادی در گلستان شهدا به پایان می رسد و به قید قرعه به 12 نفر هدایایی اهدا خواهد شد.

در ادامه کارشناس ارزیابی اداره در خصوص تشکیل سند مالکیت مدارس منطقه سخنانی بیان کرد و از شوراهای اسلامی روستاها خواست در جهت تسهیل و تسریع در صدور سند مدارس با اداره آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.